Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Oficyna Wydawnicza Epigram
Journal
Filo-Sofija
Year
2005
Volume
5
Issue
5
Identifiers
Cover
Volume contents
5
article:
„Nie błagałeś dla siebie o długie życie...” – próba filozoficznej interpretacji snu Salomona
(
Ziemiński I.
), p. 33-43
article:
Antyczne źródła pojęcia mimezis
(
Michalski R.
), p. 45-64
article:
Koncepcja estetyczna Edmunda Burke’a w świetle Kantowskiej estetyki
(
Warzonkowski K.
), p. 65-90
article:
Elementy teologii transcendentalnej w filozofii religii Immanuela Kanta
(
Kupś T.
), p. 91-103
article:
Immanuel Kant i Fryderyk Schiller o pięknie ludzkiego ciała
(
Kaśkiewicz K.
), p. 105-123
article:
Bronisław F. Trentowski – „polski Hegel”, „polski Schelling”, „polski Krause”
(
Starzyńska-Kościuszko E.
), p. 125-138
article:
Współpracownicy, współmyśliciele czy niezależni myśliciele? John Stuart Mill i Harriet Taylor Mill
(
Wojciechowska A.
), p. 139-158
article:
Ludzkie życie według Artura Schopenhauera
(
Kruszyńska S.
), p. 159-172
article:
„Mam poprzednika, i to jakiego!” Okoliczności powstawania Nietzscheańskiego Zaratustry
(
Żelazna J.
), p. 173-187
article:
Victora Bascha interpretacja Kantowskiej teorii wzniosłości
(
Werner M.
), p. 189-201
article:
Estetyzacja polityki w ujęciu Hannah Arendt
(
Moskalewicz M.
), p. 203-220
article:
Status kategorii pracy w krytycznej teorii działania komunikacyjnego. Kontrowersje wokół Jürgena Habermasa interakcyjnego pojęcia pracy
(
Nowak K.
), p. 221-242
article:
Źródła dualizmu schematu pojęciowego i treści, czyli o kilku błędach filozofii zachodniej. Uwagi z zakresu filozofii analitycznej
(
Godlewski R. P.
), p. 243-258
article:
Andrzej Walicki i „warszawska szkoła historyków (historii) idei”
(
Koepke I.
), p. 259-276
article:
Zasada teleologiczna w metodologii Kanta
(
Sawicki J.
), p. 282-292
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.