Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
357
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2018
Identifiers
Volume contents
357
article:
Istota i sposoby pojmowania przywództwa strategicznego w naukach o zarządzaniu
(
Krupa-Dominiczewska M.
), p. 9-19
article:
Style kierowania i relacje przełożony–podwładny w praktyce działalności przedsiębiorstw z subregionu ostrołęckiego i kierunki zmian w przyszłości
(
Żuchowski I.
), p. 20-35
article:
Przedsiębiorczość międzynarodowa w kontekście wczesnej internacjonalizacji MSP
(
Hanus G.
), p. 36-49
article:
Rola zaufania i zaangażowania w budowaniu relacji małych i średnich przedsiębiorstw z interesariuszami
(
Kolemba A.
), p. 50-69
article:
Zapotrzebowanie na informację finansową i jej rola w zarządzaniu mikro i małym przedsiębiorstwem
(
Lahutta D.
), p. 70-80
article:
Nowe techniki komunikacji wykorzystywane przez zakłady ubezpieczeń w kontaktach z klientami
(
Nowotarska-Romaniak B.
), p. 81-95
article:
Zrównoważony rozwój w modelach biznesowych firm z branży TSL. Założenia i praktyka
(
Rudnicka A.
), p. 96-107
article:
Transport intermodalny w Polsce – kierunki i bariery rozwoju z uwzględnieniem perspektywy usługodawców logistycznych
(
Świtała M.
,
Zowada K.
,
Foltyński M.
), p. 108-121
article:
Rola aspektów środowiskowych w ocenie dostawców na przykładzie branży motoryzacyjnej
(
Sosnowski P. C.
), p. 122-136
article:
Zasady funkcjonowania grup zakupowych
(
Zimon G.
), p. 137-146
article:
Formalno-prawne uregulowania przygranicznej współpracy polsko-niemieckiej wsparcia logistycznego akcji ratunkowych katastrof naturalnych
(
Dembińska I.
,
Marzantowicz Ł.
), p. 147-164
article:
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
(
Wiechoczek J.
,
Kieżel M.
), p. 165-182
article:
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
(
Wierzowiecka J.
), p. 183-195
article:
Ocena wiedzy konsumentów dotyczącej oświadczeń żywieniowych
(
Szkiel A.
), p. 196-206
article:
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
(
Olejniczak T.
), p. 207-216
article:
Metodologiczne aspekty naliczania całkowitego zwrotu dla akcjonariuszy spółek giełdowych
(
Comporek M.
), p. 217-236
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.