Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
1
Journal
Dziennikarstwo i Media
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Year
2010
Identifiers
Volume contents
1
article:
Refleksje o antropologii mediów
(
Kowalski P.
), p. 15-43
article:
Mity założycielskie powojennego Wrocławia
(
Zawada A.
), p. 45-53
article:
Przekład a współczesna popkulturowa narracja religijna — analiza w oparciu o amerykańskie chrześcijańskie strony internetowe
(
Bednarska-Stec A.
), p. 55-65
article:
Tabloidyzacja mediów a jej korzenie we współczesnej filozofii i myśli politycznej
(
Malina Ł.
), p. 67-79
article:
Obcy kapitał w polskiej prasie ze szczególnym uwzględnieniem dzienników regionalnych w dwadzieścia lat po przełomie
(
Szynol A.
), p. 81-100
article:
Prasa w systemie komunikacji w obrębie polskich zgromadzeń zakonnych: przykłady historyczne i współczesne
(
Borkowski I.
), p. 101-110
article:
Granice dziennikarstwa alternatywnego. O (poczuciu) wolności w internecie)
(
Stasiuk-Krajewska K.
), p. 111-121
article:
Indymedia — model mediów społecznie zaangażowanych
(
Lachowska K.
,
Pielużek M.
), p. 123-141
article:
Rewolucja czy naturalna ewolucja? O roli nowych mediów w komunikowaniu politycznym
(
Łyżwa K.
), p. 143-161
article:
Parasol noś i przy pogodzie, czyli prognoza pogody jako tekst
(
Janus-Konarska J.
), p. 163-173
article:
O niekonsekwencjach w powyborczym dyskursie PiS-u. Pragmalingwistyczne studium przypadku
(
Grębowiec J.
), p. 175-184
article:
Komunikat prasowy jako podstawowe narzędzie w działaniach media relations uczelni wyższych: Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego, Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Uniwersytetu Wrocławskiego
(
Woźniak-Łojczuk E.
), p. 185-209
article:
Naprawdę jaka jest? Edukacja medialna i jej najbliższa przyszłość w polskiej szkole
(
Maziarz M.
), p. 211-222
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.