Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk / Akademia Leona Koźmińskiego
Journal
Prakseologia
Year
2012
Volume
---
Issue
153
Identifiers
Cover
Volume contents
153
article:
Wprowadzenie
(
Filek J.
), p. 5-10
article:
O niejednoznaczności idei pomocy
(
Kusak L.
), p. 11-30
article:
Pomoc materialna – analiza powinności
(
Sosenko K.
), p. 31-42
article:
Przede wszystkim nie przeszkadzać
(
Gasparski W.
), p. 43-50
article:
Czy solidarność jest przeciwna ludzkiej naturze? Spojrzenie z perspektywy biologii ewolucyjnej
(
Beyer G. J.
), p. 51-66
article:
Odpowiedzialność niesienia pomocy a pomoc odpowiedzialna
(
Mizdrak I.
), p. 67-85
article:
Idea sprawiedliwości a problem pomocy w koncepcjach Amartyi Sena i Muhammada Yunusa
(
Miklaszewska J.
), p. 87-106
article:
Koncepcja własności absolutnej Murraya Rothbarda w kontekście pomocy i ubóstwa
(
Guczalska K.
), p. 107-134
article:
Poczucie szczęścia homo oeconomicus i człowieka szczodrego
(
Rogowski R.
), p. 135-150
article:
Subsydiarność: stara idea na nowe czasy. Perspektywa encykliki Caritas in veritate
(
Dylus A.
), p. 151-167
article:
Motywy i uwarunkowania ludzkiej solidarności – poszukiwania teoretyczne
(
Lepianka D.
), p. 169-184
article:
Społeczne negocjowanie prawa do pomocy. Socjologiczna analiza wybranych przypadków działalności w obszarze wykluczenia
(
Kwarcińska K.
), p. 185-214
article:
Postawa „Ja jestem OK – Ty jesteś OK” jako warunek skutecznej pomocy psychologicznej
(
Motyka M.
), p. 215-226
article:
Pomagać czy nie pomagać? Nowa perspektywa ekonomii rozwoju
(
Lewicka-Strzałecka A.
), p. 227-243
article:
Pomoc publiczna dla sektora finansowego w Unii Europejskiej w latach 2008–2010
(
Klimczak B.
), p. 245-258
article:
Społeczny wymiar bankowości na przykładzie Grameen Bank
(
Janikowska E.
), p. 259-279
article:
Marketing społecznie zaangażowany jako narzędzie kreowania korzyści dla organizacji non-profit i for-profit
(
Codogni I.
), p. 281-296
article:
Rynek jako „narzędzie” pomocy potrzebującym. Etyczne aspekty marketingu społecznie zaangażowanego
(
Kwarciński T.
), p. 297-314
article:
Rola firm farmaceutycznych w udostępnianiu tanich leków dobrej jakości w krajach rozwijających się
(
Soniewicka M.
), p. 315-336
article:
Ekonomia komunii w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem jako systemowo zorganizowana pomoc w celu eliminacji biedy i nierówności społecznych
(
Grochmal S.
), p. 337-357
article:
Na pomoc pomocy
(
Filek J.
), p. 359-378
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.