Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2013
Volume
20
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Zmiany w zachowaniach konsumentów i ich wpływ na kształtowanie produktów
(
Taranko T.
), p. 2-7
article:
Sprawdzanie hipotez w marketingu na przykładzie badań ocen poszerzeń marek. Metodologia, stan wiedzy i perspektywy dalszych badań
(
Kłeczek R.
), p. 8-16
article:
System kontroli marketingowej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw
(
Kowal W.
), p. 17-24
article:
Integracja sieci detalicznej z e-commerce w branży spożywczej. Uwarunkowania i synergiczne korzyści
(
Olczak A. B.
), p. 25-30
article:
Dlaczego seniorzy stanowią wyzwanie dla marketingu?
(
Bondos I.
), p. 31-36
article:
Wykorzystanie serwisów społecznościowych do budowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz komunikacji online w branży browarniczej
(
Andrzejewska P.
), p. 37-41
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.