Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2014
Volume
---
Issue
3(33)
Identifiers
Cover
Volume contents
3(33)
article:
Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów
(
Kamińska A.
,
Pulak I.
), p. 11-24
article:
Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza
(
Szewczuk K.
), p. 25-48
article:
Umiejętności społeczne dziecka obiektem diagnozy przedszkolnej
(
Sajdera J.
), p. 49-66
article:
Aspekty prawne diagnozowania dzieci oraz realizowanie w tym zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez szkołę i rodziców
(
Burliga Ł.
,
Zdańska A.
), p. 67-88
article:
„Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci
(
Christ M.
), p. 89-104
article:
Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka
(
Kromka M.
,
Ptaśnik-Cholewa K.
), p. 105-122
article:
Kompetencje diagnostyczne nauczycieli uczniów zdolnych w młodszym wieku szkolnym – doniesienie z badań
(
Kamińska A.
,
Kowalczyk A.
), p. 123-138
article:
Przedszkole miejscem diagnozy zaburzeń komunikacji językowej dziecka
(
Gacka E.
), p. 139-152
article:
Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć
(
Maria Szurek M.
), p. 153-174
article:
Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym
(
Sochacka I.
), p. 175-189
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.