Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Journal
Homo Ludens
Year
2017
Volume
---
Issue
1(10)
Identifiers
ISSN
2080-4555
Cover
Volume contents
1(10)
article:
Skąd patrzy badaczka rozgrywki? Perspektywy egzystencjalnej estetyki gier komputerowych
(
Kania M. M.
), p. 13-23
article:
Elementy grywalizacji w mediacjach gospodarczych – studium przypadku
(
Chmielewski K.
), p. 27-44
article:
Jak grać w naukę? Eksperymenty z wykorzystaniem gier na podstawie utworów braci Strugackich i nie tylko
(
Fiedosiejew A.
), p. 45-78
article:
Wybrana leksyka uczestników narracyjnych gier fabularnych (RPG)
(
Figus J. M.
), p. 79-96
article:
Czy z każdym można grać we wszystko? Gatunki mowy a jednostronne gry komunikacyjne
(
Jabłoński A.
), p. 97-110
article:
Rzeczywistość wirtualna w nauczaniu języków obcych – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie szkolnym?
(
Kotuła K.
), p. 111-132
article:
O ocenianiu i ewaluacji w translatoryce w kontekście rozumienia przekładu jako gry
(
Kubaszczyk J.
), p. 133-150
article:
Gry sarmackie w ujęciu anglo-amerykańskich heritage studies
(
Mochocki M.
), p. 151-192
article:
Punktyfikacja, playifikacja, hazardyzacja… Analiza skuteczności mechanizmów motywacyjnych stosowanych w procesie gamifikacji
(
Skok K.
), p. 193-216
article:
Mediewalizmy, neomediewalizm i rola archeologii w badaniu gier
(
Sołtysiak M.
), p. 217-238
article:
Dwa aspekty „youtubifikacji” gier video – analiza wybranych przykładów nowego zjawiska w branży gier wideo
(
Sosnowski W.
), p. 239-254
article:
Gry fabularne jako sposób zwiększenia kontroli nad rzeczywistością. Poczucie umiejscowienia kontroli oraz emocjonalność graczy w porównaniu do młodzieży niegrającej
(
Walczak R. B.
,
Wężowska J.
), p. 255-268
article:
Tubylcze gry wideo jako narzędzie wspierania i ochrony kultur ludności rdzennej w Amerykach. Przykłady Never Alone i Huni Kuin: Yube Baitana
(
Ząbecki K.
), p. 269-281
article:
A Fresh Take on Roger Caillois. Review of Homo Ludens as a Comic Character in Selected American Films
(
Krawczyk S.
), p. 285-290
article:
Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego
(
Mrzygłocka S.
), p. 291-302
article:
Sprawozdanie z warsztatów wiedzy nt. USA
(
Gramera A.
,
Banicka M.
,
Domagała A.
,
Walczak D.
), p. 303-306
article:
Report from “Larp Studies Seminar” 2017
(
Mochocki M.
), p. 309-313
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.