Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Institute of Philosophy and Sociology, Polish Academy of Sciences
Journal
Studia Socjologiczne
Year
2022
Volume
---
Issue
4(247)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(247)
article:
Krystyna Szafraniec, 12 marca 1955 – 3 września 2022
(
Kwiecińska-Zdrenka M.
), p. 5-8
article:
Religijność a preferencje dotyczące narodowej wspólnoty i ustroju społecznego – kontekst zmiany ustrojowej
(
Szafraniec K.
), p. 9-40
article:
Wiek a uczestnictwo wyborcze w Polsce: cykl życia, okres, kohorta Wiek a uczestnictwo wyborcze w Polsce: cykl życia, okres, kohorta
(
Cześnik M.
,
Zagórski P.
), p. 41-66
article:
Konsumpcja mediów a negatywna identyfikacja partyjna w Polsce w 2015 i 2019 roku
(
Żerkowska-Balas M.
), p. 67-97
article:
Polska debata publiczna w dobie polaryzacji. Świadomość dyskursowa elit symbolicznych
(
Nowicka-Franczak M.
), p. 99-128
article:
Social Services Co-production as a Source of the Personal and Social Productivity Among the Older People – a Conceptual Model Proposal
(
Gawron G.
), p. 129-152
article:
The Sociological Marxism of Michael Burawoy
(
Gdula M.
), p. 153-172
article:
When social theory is devoid of social history. Reply to “Transhumanism. Human Nature and Culture: A Preliminary Sociological Contextualization” by Markus Lipowicz
(
Zaród M.
), p. 173-183
article:
O recenzenckich iluzjach słów kilka. Komentarz do tekstu Jarosława Kiliasa „Zygmunt Bauman oczyma biografów” (2022)
(
Wagner I.
), p. 185-198
article:
W odpowiedzi na krytykę Izabeli Wagner
(
Kilias J.
), p. 199-202
article:
Krystyna Szafraniec o znaczeniu i dynamice zmian pokoleniowych
(
Mach B. W.
), p. 203-209
article:
Perspektywa klasy średniej to tylko jedna z możliwych perspektyw
(
Łuczaj K.
), p. 211-216
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.