Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Institute of Labor and Social Studies, Warsaw
Journal
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Year
2015
Volume
---
Issue
2015 2(103) Gamifikacja/Grywalizacja (Gamification)
Identifiers
ISSN
1641-0874
Cover
Volume contents
2015 2(103) Gamifikacja/Grywalizacja (Gamification)
article:
Od redakcji (From the Editors)
, p. 7-10
article:
Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi (Gamification in Human Resource Management)
(
Woźniak J.
), p. 11-33
article:
Gry i „gry” w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Games and “Games” in Human Resource Management)
(
Balcerak A.
), p. 35-47
article:
Sześć kroków wprowadzania gamifikacji do praktyk ZZL (Six Steps for Introducing Gamification into Human Resource Management Practice)
(
Strużyna J.
,
Kania K.
), p. 49-63
article:
Grywalizacja jako przykład mody w zarządzaniu (Gamification as a Management Fad)
(
Balcerak A.
), p. 65-76
article:
Grywalizacja w e-learningu. Gra strategiczna on-line Akademii PARP „Gwiezdne szkolenia” (Gamification in e–Learning: Space Training, an Online Strategy Game by the PARP Academy)
(
Hejduk K.
), p. 77-89
article:
Poprawa efektywności magazynu dzięki wdrożeniu zgrywalizowanego systemu prezentacji danych dcView (Improving Warehouse Efficiency Through the deView Gamified Data Presentation System: A Case Study)
(
Cyran J.
,
Wardaszko M.
), p. 91-98
article:
„Team Building Platfom” – budowa zgrywalizowanej platformy do wspierania innowacyjności pracowników (The Team Building Platform: The Building of a Gamified Platform Supporting Employee Innovation)
(
Jakubowski M.
,
Wardaszko M.
), p. 99-106
article:
Zastosowanie elementów grywalizacji środowiska pracy w spółce ITM (Application of Gamification Elements in the Workplace Environment at ITM)
(
Racz D.
,
Wardaszko M.
), p. 107-116
article:
“In every job that must be done, there is an element of fun!” – Mary Poppins
(
Herger M.
), p. 117-122
article:
Gamifikacja – tymczasowy trend czy długofalowa strategia? (Gamification: A Short–Term Trend or Long–Term Strategy?)
(
Pankiewicz M.
), p. 123-132
article:
Zastosowanie struktury dwupoziomowej gry do zwiększania efektywności szkolenia (Implementation of a Multilevel Game Structure for Increasing Training Effectiveness)
(
Wardaszko M.
), p. 133-147
article:
Wykorzystywanie gier w procedurze sesji AC/DC – doświadczenia własne (Using Games in the AC/DC Session Procedure: Proprietary Experience)
(
Bugalska A.
), p. 149-156
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.