Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2015
Volume
---
Issue
2 (355)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
2 (355)
article:
Wpływ czynników środowiskowych na wybór i spożycie żywności
(
Babicz-Zielińska E.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), p. 5-18
article:
Zachowania konsumentów w zakresie składania reklamacji
(
Balon U.
), p. 19-32
article:
Komunikacja marketingowa z młodymi konsumentami na rynku żywności
(
Barska A.
), p. 33-44
article:
Wybrane zachowania konsumentów na rynku kawy naturalnej
(
Bartkowicz J.
), p. 45-57
article:
Znaczenie Internetu w kształtowaniu relacji hotelu z klientami na przykładzie hoteli województwa pomorskiego
(
Biełuszko K.
), p. 58-73
article:
Konsumencka ocena innowacyjnych opakowań kosmetycznych
(
Cholewa-Wójcik A.
), p. 74-87
article:
Postawy polskich konsumentów – od konsumpcjonizmu do zrównoważonej konsumpcji
(
Dąbrowska A.
), p. 88-100
article:
Konsumencka ocena jakości sensorycznej herbaty czarnej dostępnej na trójmiejskim rynku
(
Dmowski P.
,
Sieńkowska S.
), p. 101-114
article:
Wpływ płci i wieku na preferencje konsumentów usług gastronomicznych
(
Dziadkowiec J.
), p. 115-127
article:
Proekologiczne zachowania młodych polskich konsumentów
(
Escher I.
,
Petrykowska J.
), p. 128-141
article:
Satysfakcja zawodowa a poziom wykonania pracy – implikacje dla postrzegania jakości usług przez konsumentów. Przypadek hoteli Trójmiasta
(
Grobelna A.
), p. 142-159
article:
Lojalność studenta względem uczelni − specyfika, korzyści, metodyka badań
(
Hall H.
), p. 160-172
article:
Postawy i zachowania dzieci w wieku szkolnym względem żywności i żywienia – wyniki badań jakościowych
(
Jakubowska D.
,
Radzymińska M.
,
Staniewska K.
), p. 173-184
article:
Zachowania konsumenckie na rynku pieczywa i ich wybrane uwarunkowania
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Królak M.
), p. 185-196
article:
Wirtualna przestrzeń Internetu miejscem zakupów dóbr FMCG
(
Kolasińska-Morawska K.
), p. 197-208
article:
Zachowania nabywcze w zakresie żywności klientów sieci Biedronka i postrzeganie jej placówek sprzedaży
(
Kowrygo B.
,
Rejman K.
,
Drozdowska A.
), p. 209-221
article:
Postawy i zachowania konsumentów wobec herbat i herbatek
(
Kozirok W.
,
Sitkiewicz M.
), p. 222-233
article:
Zachowania konsumentów na rynku produktów zbożowych pełnoziarnistych i ich uwarunkowania na przykładzie makaronu i herbatników
(
Królak M.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), p. 234-245
article:
Wyniki finansowe spółek giełdowych na rynku usług turystyczno-wypoczynkowych oraz hotelowych w poszczególnych segmentach działalności
(
Maciąg A.
), p. 246-258
article:
Zachowania konsumentów na rynku e-commerce – wybrane zagadnienia
(
Majchrzak-Lepczyk J.
), p. 259-269
article:
Ekonomiczne uwarunkowania poziomu spożycia artykułów żywnościowych w aspekcie regionalnym
(
Murawska A.
,
Gutkowska K.
), p. 270-285
article:
Produkt tradycyjny i regionalny ‒ luksus od święta czy na co dzień?
(
Newerli-Guz J.
,
Rybowska A.
), p. 286-295
article:
Poziom ochrony konsumentów na rynku żywności w Polsce w opinii wybranej grupy młodych konsumentów
(
Ozimek I.
,
Szlachciuk J.
), p. 296-307
article:
Zmiany w preferencjach konsumentów na rynku lodów
(
Palka A.
), p. 308-319
article:
Prognozowanie liczby powiadomień alarmowych systemu RASFF na podstawie danych empirycznych dotyczących metali ciężkich
(
Pigłowski M.
), p. 320-333
article:
Etnocentryczne postawy konsumentów w obliczu globalizacji konsumpcji
(
Radziszewska A.
), p. 334-345
article:
Postawy i zachowania proekologiczne względem zagadnień środowiskowych
(
Radzymińska M.
,
Jakubowska D.
,
Mozolewski W.
), p. 346-356
article:
Zachowania konsumentów 60+ na trójmiejskim rynku luksusowych produktów spożywczych
(
Rybowska A.
,
Newerli-Guz J.
), p. 357-369
article:
Wpływ wybranych determinant na zachowania młodych konsumentów w latach 2004-2013 (wyniki badań własnych)
(
Sowa I.
), p. 370-383
article:
Analiza zachowań konsumentów sushi na rynku warszawskim
(
Szczebyło A.
,
Halicka E.
), p. 384-396
article:
Akceptacja i wybór produktów spożywczych o smaku miętowym. Badania wstępne
(
Śmiechowska M.
), p. 397-407
article:
Idea Fair Trade – sprawiedliwe zachowania konsumpcyjne, jako forma pomocy rozwojowej dla krajów globalnego Południa
(
Wasilik K.
), p. 408-419
article:
Znajomość żywności gwarantowanej jakości i jej oznakowania wśród młodych konsumentów
(
Wilczyńska A.
), p. 420-431
article:
Poradnictwo żywieniowe, jako innowacyjny komponent pakietu usługowego gabinetów kosmetycznych
(
Zabrocki R.
), p. 432-443
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.