Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Journal
Studia Medioznawcze
Year
2015
Volume
---
Issue
3 (62)
Identifiers
ISSN
1641-0920
Cover
Volume contents
3 (62)
article:
Edukacja medialna w świetle debaty nad tożsamością nauki o mediach Dotychczasowe paradygmaty a neuropoznawcza ścieżka metodologiczna
(
Waszkiewicz-Raviv A.
), p. 15-27
article:
Z badań nad wykorzystaniem rafinacji informacji sieciowej Wybory prezydenckie i parlamentarne 2015
(
Gogołek W.
,
Jaruga D.
,
Kowalik K.
,
Celiński P.
), p. 31-40
article:
Filtrowanie społecznościowe w internecie – nowy sposób docierania do treści i jego konsekwencje
(
Batorski D.
), p. 43-56
article:
Hashtag, czyli komunikat? Rola i funkcje hashtagów na Twitterze
(
Adamska K.
), p. 61-70
article:
Polish printing in the transition period
(
Cetera W.
), p. 75-87
article:
Etyczność działań w public relations – między amoralizmem a kazuistyką
(
Hope E.
), p. 91-101
article:
O konstruowaniu męskości i kobiecości na podstawie przekazów prasowych w „Gazecie Wyborczej” dotyczących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w 2010 i 2014 roku
(
Dziubiński Z.
,
Organista N.
,
Mazur Z.
), p. 105-115
article:
Prasa szkolna – definicja, cechy, funkcje Studium przypadków województwa zachodniopomorskiego
(
Olechowska P.
), p. 117-127
article:
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji CEECOM 2015 „The Digital Media Challenge”, Zagrzeb, 12–14 czerwca 2015
(
Jaskiernia A.
,
Jupowicz-Ginalska A.
), p. 131-134
article:
Sprawozdanie z konferencji „Media publiczne wobec wyzwań epoki cyfrowej”, Warszawa, 19–20 czerwca 2015
(
Sasińska-Klas T.
), p. 135-139
article:
Sprawozdanie z konferencji „Rhetoric in the Knowledge Society”, Warszawa, 24–26 czerwca 2015
(
Modrzejewska E.
), p. 140-142
article:
Sprawozdanie z kongresów światowych towarzystw ds. badań nad komunikacją i mediami: International Communication Association (ICA), San Juan (Portoryko), 21–25 maja 2015 oraz International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Montreal (Quebec, Kanada), 12–16 lipca 2015
(
Głowacki M.
), p. 143-148
article:
James E. Lukaszewski Lukaszewski on crisis communication. What your CEO needs to know about reputation risk and crisis Management
(
Barlik J.
), p. 151-154
article:
Tine Ustad Figenshou Al Jazeera and the global media landscape
(
Guzikowska M.
), p. 154-158
article:
Sławomir Czapnik Władza, media, pieniądze. Amerykańska ekonomia polityczna komunikowania (wybrane zagadnienia)
(
Dzierżyńska-Mielczarek J.
), p. 158-160
article:
Beata Klimkiewicz A polyvalent media policy in the enlarged European Union
(
Jaskiernia A.
), p. 161-166
article:
Modele współczesnego dziennikarstwa red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Paweł Urbaniak, Katarzyna Bernat
(
Kononiuk T.
), p. 166-169
article:
Miłada Jędrysik Inny front
(
Obaid A.
), p. 169-171
article:
Dzienniki regionalne w Polsce. Stan na koniec grudnia 2013 roku red. Paweł Kuca, Wojciech Furman, Kazimierz Wolny-Zmorzyński
(
Sonczyk W.
), p. 172-176
article:
Zmiany medialne i komunikacyjne red. Katarzyna Kopecka-Piech
(
Szmitkowska A.
), p. 177-180
article:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 1. Studies on the language and functions of the media/Badania nad językiem i funkcją mediów red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
(
Szylko-Kwas J.
), p. 180-183
article:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 2. Social and political role of the media/Społeczna i polityczna rola mediów red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
(
Wasilewski K.
), p. 184-185
article:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 3. New trajectories of advertising and public relations/Nowe trajektorie reklamy i public relations red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
(
Przybysz Ł.
), p. 186-189
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.