Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
182
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2014
Identifiers
Volume contents
182
article:
Marketing relacyjny i marketing wartości - w kierunku paradygmatu zintegrowanego
(
Chlipała P.
), p. 11-19
article:
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
(
Witczak O.
), p. 20-29
article:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
(
Janeczek U.
), p. 30-41
article:
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), p. 45-54
article:
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw - wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
(
Ratajczak-Mrozek M.
), p. 55-64
article:
Siła w relacjach biznesowych
(
Zieliński M.
), p. 65-75
article:
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
(
Światowiec-Szczepańska J.
), p. 76-85
article:
Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
(
Laskowska J.
,
Mitręga M.
), p. 89-98
article:
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami. Ocena działań na rynku instytucjonalnym
(
Kwiatek P.
), p. 99-108
article:
Czynniki warunkujące zarządzanie relacjami z klientami - studium przypadku placówki medycznej X
(
Chęcińska M.
,
Mitręga M.
), p. 111-120
article:
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), p. 121-134
article:
Wiedza, jej rodzaje i znaczenie dla budowania relacji w sektorze turystycznym
(
Czernek K.
), p. 135-144
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.