Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2014
Volume
---
Issue
6 (353)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
6 (353)
article:
Innowacyjny model kształcenia ustawicznego na przykładzie uczelni wyższych
(
Baran M.
,
Kłos M.
), p. 3-12
article:
Kultura organizacyjna małych i średnich przedsiębiorstw wprowadzających innowacje
(
Chmielewska-Muciek D.
), p. 13-25
article:
Marketing automation – nowy kierunek w marketingu przedsiębiorstw
(
Dudziak S.
), p. 26-36
article:
Metody badań nowych produktów w pierwszych etapach cyklu innowacyjnego
(
Kaczmarczyk S.
), p. 37-48
article:
Nowoczesne metody docierania do odbiorcy na przykładzie oferty muzeów skansenowskich
(
Kasperska E.
), p. 49-61
article:
Innowacyjność przedsiębiorstw powiatu wałeckiego w latach 2009-2013
(
Korzeniewska A.
,
Wierzchowska K.
), p. 62-77
article:
Czynniki determinujące innowacyjność przedsiębiorstwa
(
Michalski E.
), p. 78-87
article:
Kształtowanie innowacyjności wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstw poprzez fundusze strukturalne Unii Europejskiej – próba oceny
(
Mikołajczak P.
), p. 88-103
article:
Innowacyjność rodzinnych przedsiębiorstw usługowych na przykładzie innowacji marketingowych
(
Radziszewska A.
), p. 104-115
article:
Opinie konsumentów na temat innowacyjnego pieczywa w świetle badań jakościowych
(
Sajdakowska M.
), p. 116-130
article:
Źródła informacji dla działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach przemysłowych sektora B+R w województwie dolnośląskim w latach 2010-2012
(
Szopik-Depczyńska K.
), p. 131-139
article:
Wybrane aspekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw na przykładzie województw Polski Wschodniej
(
Szul E.
), p. 140-156
article:
Korzyści z partnerstwa w turystyce (na przykładzie programu marketingowego Karta Tatrzańska)
(
Wojciech Argasiński W. A.
), p. 157-170
article:
Walory przyrodnicze i zagospodarowanie turystyczne Pojezierza Ińskiego oraz jezior Woświn i Ińsko jako czynniki determinujące aktywność turystyczną
(
Drohomirecka A.
,
Kotarska K.
,
Nędzarek A.
,
Tórz A.
), p. 171-186
article:
Bariery logistyczne rozwoju turystyki morskiej i nadmorskiej Pomorza
(
Dyczkowska J.
), p. 187-197
article:
Nowe produkty na rynku turystyki uzdrowiskowej
(
Eider J.
,
Sieńko-Awierianów E.
), p. 198-206
article:
Zastosowanie marketingu mobilnego w branży turystycznej
(
Kęprowska U.
), p. 207-220
article:
Innowacyjność jako narzędzie kształtowania przewagi konkurencyjnej regionów turystycznych
(
Królikowska-Tomczak A.
), p. 221-237
article:
Praktyczne wykorzystanie badań konsumentów usług turystycznych w przygotowaniu oferty turystycznej i rekreacyjnej Koszalina
(
Mazurek J.
), p. 238-250
article:
Innowacyjność jako czynnik funkcjonowania i rozwoju polskich uzdrowisk
(
Mirek J.
), p. 251-265
article:
Miejsce strategii w zapewnianiu przewagi konkurencyjnej na przykładzie Ośrodka Wczasowego ,,Tropicana”
(
Oczachowska A.
), p. 266-280
article:
Innowacyjność w animacji czasu wolnego szansą rozwoju wybranych destynacji turystycznych
(
Paczyńska-Jędrycka M.
,
Eider P.
), p. 281-291
article:
Taxes on Agritourist Services
(
Roman M.
), p. 292-298
article:
Rola innowacyjnych produktów turystycznych w kreowaniu wizerunku obszaru recepcji (na przykładzie Podziemi Rynku Głównego w Krakowie)
(
Seweryn R.
), p. 299-312
article:
Sprawozdanie z X Konferencji Naukowej pt. Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty
(
Nowacki R.
,
Wasilik K.
,
Smalec A.
), p. 313-324
article:
Józef Garczarczyk, Marek Mocek, Robert Skikiewicz, Zachowania gospodarstw domowych na rynku usług finansowych w warunkach zmiennej koniunktury, CeDeWu, Warszawa 2014, ss. 297
(
Mazurek-Łopacińska K.
), p. 325-328
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.