Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2015
Volume
---
Issue
6 (359)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
6 (359)
article:
Menadżerska perspektywa reklamacji konsumenckich na rynku usług ubezpieczeniowych w dobie regulacji Unii Europejskiej
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), p. 3-12
article:
Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie − Polska na tle innych krajów europejskich
(
Brzozowska-Woś M.
), p. 13-23
article:
Ochrona konsumenta w Polsce na tle polityki konsumenckiej Unii Europejskiej realizowanej w latach 2004-2014
(
Dąbrowska A.
), p. 24-35
article:
Postawa klientów indywidualnych wobec stron internetowych operatorów logistycznych
(
Dyczkowska J.
), p. 36-44
article:
Postawy konsumenckie wobec promocji on-line
(
Iwińska-Knop K.
,
Biesaga-Słomczewska E.
), p. 45-54
article:
Wpływ ekologizacji konsumpcji na zmiany w zarządzaniu organizacjami
(
Kiełczewski D.
), p. 55-63
article:
Wpływ wirtualizacji zachowań konsumenckich na rozwój domocentryzmu
(
Kowalska M.
), p. 64-73
article:
Problem koncentracji mediów a prawo Unii Europejskiej – potrzeba nowych rozwiązań
(
Kreft J.
), p. 74-81
article:
Technologie mobilne a zachowania konsumentów
(
Krzepicka A.
), p. 82-89
article:
Wirtualizacja procesu zakupowego konsumentów niepełnosprawnych ruchowo – wymóg czy wybór?
(
Maciaszczyk M.
), p. 90-99
article:
Ochrona konkurencji i konsumentów w sektorze usług wodociągowo-kanalizacyjnych
(
Mańkowska-Wróbel L.
), p. 100-110
article:
Reklama piwa w świetle wybranych regulacji prawnych i opinii konsumentów
(
Ozimek I.
,
Górniaszek E.
), p. 111-121
article:
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumentów
(
Parzonko A.
), p. 122-131
article:
Wyznaczniki lojalności klientów serwisów e-commerce w kontekście zróżnicowania kulturowego rynku europejskiego
(
Radziszewska A.
), p. 132-141
article:
Planowane postarzanie produktów – analiza zjawiska w kontekście prawodawstwa europejskiego
(
Ryś A.
), p. 142-151
article:
Zmiana w podejściu do konsumenta w marketingu 3.0
(
Rzemieniak M.
), p. 152-161
article:
Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji firmy z klientem
(
Skowron S.
,
Skrzetuski R.
), p. 162-172
article:
Młody konsument w wirtualnej przestrzeni
(
Sowa I.
), p. 173-183
article:
Przemiany zachowań konsumentów w kontekście rozwoju technologii komunikacyjno-informacyjnych
(
Tarapata J.
), p. 184-193
article:
Efektywność e-handlu dla europejskiego konsumenta w wirtualnej przestrzeni
(
Wojciechowska-Solis J.
), p. 194-204
article:
Zachowania konsumentów z Francji, Polski, Rumunii i Słowacji na rynku e-usług
(
Wolny R.
), p. 205-215
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.