Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Stowarzyszenie
Journal
Przegląd Socjologiczny
Year
2015
Volume
LXIV (64)
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Recenzje naukowe jako materiał badawczy
(
Woroniecka G.
), p. 9-25
article:
O tym, jak napisać biografię naukową (łódzka szkoła metodologiczna)
(
Grzeszkiewicz-Radulska K.
,
Krzewińska A.
), p. 27-49
article:
Odkrywanie postaw dydaktyków zawartych w komentarzach studenckich. Analiza treści z zastosowaniem słownika klasyfikacyjnego
(
Tomanek K.
,
Bryda G.
), p. 51-81
article:
W „mechanizmach swoich czasów”. O napięciach między perspektywą prywatną a ideologiczną w tekstach Jana Szczepańskiego, Jana Wantuły i Józefa Pilcha
(
Szkaradnik K.
), p. 83-101
article:
Listy pożegnalne niedoszłych samobójców. Analiza treści
(
Rosa K.
), p. 103-128
article:
RECENZJE - Mario Callegaro, Katia Lozar Manfreda, Vasja Vehovar, Web Survey Methodology, London: Sage Publications, 2015 – rec. Wojciech Jabłoński
(
Jabłoński W.
), p. 129-133
article:
Recenzja- Robert K. Yin, Studium przypadku w badaniach naukowych. Projektowanie i metody, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, tłum. Joanna Gilewicz – rec. Katarzyna Księżopolska
(
Księżopolska K.
), p. 134-140
article:
Recenzja - Kaja Kaźmierska, Katarzyna Waniek, Agata Zysiak, Opowiedzieć uniwersytet. Łódź akademicka w biografiach wpisanych w losy Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015 – rec. Joanna Wawrzyniak
(
Wawrzyniak J.
), p. 141-143
article:
Kronika - Sprawozdanie z obchodów 70-lecia socjologii łódzkiej
(
Dopierała R.
), p. 145-151
article:
Kronika - „Zajmować się nauką w sposób wolny”. Z dr. Arturem Szczepańskim rozmawia Katarzyna Szkaradnik
(
Szkaradnik K.
), p. 153-168
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.