Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
7
Journal
Dydaktyka informatyki
Publisher
Uniwersytet Rzeszowski
Year
2012
Identifiers
ISSN
2083-3156
Volume contents
7
article:
Problemy efektywności edukacji informatycznej i informacyjnej
(
Furmanek W.
), p. 11-44
article:
Technologie informacyjne i multimedialne szansą edukacji XXI wieku
(
Iskierka S.
,
Krzemiński J.
,
Weżgowiec Z.
), p. 45-52
article:
Uwarunkowania techniczno-ekonomiczne i społeczne wprowadzania technologii informacyjnych i multimedialnych w polskim systemie edukacji
(
Iskierka S.
,
Krzemiński J.
,
Weżgowiec J.
), p. 53-61
article:
Technologie informacyjne w kształceniu technicznym
(
Kęsy M.
), p. 62-71
article:
Počítač vo vzdelávaní detí predškolského veku
(
Vargová M.
), p. 72-87
article:
Obserwacje spontanicznego wykorzystania komputerowego narzędzia przeznaczonego do samodzielnego eksploracyjnego zdobywania wiedzy na temat sieci neuronowych
(
Tafeusiewicz R.
), p. 91-108
article:
Nauczyciele a efektywność technologii informacyjnych
(
Piecuch A.
), p. 109-120
article:
Efektywność dydaktyczna uczenia się – nauczania elektrotechniki w wirtualnym laboratorium
(
Szabłowski S.
), p. 121-132
article:
Technologie multimedialne wspierające dydaktykę języków obcych
(
Szewczyk A.
), p. 133-140
article:
Związki internetu ze sferą edukacji w opiniach użytkowników
(
Janczyk J.
), p. 143-152
article:
Nahradí simulovaný experiment reálny?
(
Kozík T.
,
Šimon M.
), p. 153-167
article:
Stan infrastruktury informatycznej w polskich szkołach plastycznych
(
Strzecha J.
), p. 168-179
article:
Multimédia a e-learning –trend súčasného vzdelávania
(
Pavlovkin J.
), p. 180-198
article:
Výsledky experimentu využitia multimédií vo výučovaní predmetu technika
(
Stebila J.
), p. 199-210
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.