Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2019
Volume
14
Issue
1(51)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(51)
article:
Wprowadzenie
(
Surma B.
), p. 5-6
article:
Introduction
(
Surma B.
), p. 7-8
article:
Infantylizm – niewykorzystany potencjał w perspektywie stawania się dorosłym. Mały książę Antoine’a de Saint-Exupéry’ego – „doświadczenie infantylizmu”
(
Ratkowska-Pasikowska J.
), p. 9-19
article:
Rodzina jako przestrzeń socjalizacji poznawczej dziecka – o procesie przyswajania kulturowych narzędzi myślenia
(
Zdybel D.
), p. 21-39
article:
Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczania praktyk demokratycznych przez dziecko
(
Kochanowska E. D.
), p. 41-56
article:
Dorosła „troska”, dziecięce „potrzeby”, społeczne sposoby zarządzania dziecięcą seksualnością
(
Jamrozowicz B.
), p. 57-70
article:
Przywilej czy prawo? O statusie zabawy swobodnej w kontekście współczesnych tendencji rodzicielskich i zjawiska projektowania dzieciństwa
(
Brzezińska-Gębicka A.
), p. 71-81
article:
Obowiązki domowe w świadomości dzieci w wieku przedszkolnym
(
Barszcz-Skowronek J.
), p. 83-94
article:
W poszukiwaniu efektywnej metody nauki języka obcego dzieci w wieku wczesnoszkolnym – idea integracji zajęć językowych z edukacją artystyczną
(
Sieczych-Kukawska A.
), p. 97-108
article:
Dzieciństwo i jego tajemnice Recenzja polskiego tłumaczenia książki M. Montessori, Sekret dzieciństwa, tłum. Luiza Krolczuk-Wyganowska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018.
(
Surma B.
), p. 111-113
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.