Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2013
Volume
20
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Marketingowa koncepcja kreowania i rozpowszechniania idei – zarys strategii marketingowej (cz. I)
(
Szromnik A.
), p. 2-13
article:
Korzyści współpracy uczelni wyższych z otoczeniem gospodarczym – próba typologii
(
Bryła P.
,
Jurczyk T.
,
Domański T.
), p. 14-19
article:
FCB – weryfikacja założeń modelu oddziaływania reklamowego
(
Kozłowska A.
), p. 20-28
article:
Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce
(
Gheribi E.
), p. 29-35
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.