Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2013
Volume
20
Issue
10
Identifiers
Cover
Volume contents
10
article:
Ekwiwalent reklamowy sponsoringu sportowego na przykładzie polskiej ligi siatkówki kobiet
(
Kot S.
,
Kucharski M.
,
Ślusarczyk B.
)
article:
Źródła i determinanty ryzyka reputacji firmyŹródła i determinanty ryzyka reputacji firmy
(
Szwajca D.
), p. 2-8
article:
Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych
(
Olejniczak A.
), p. 9-15
article:
Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych
(
Świeczak W.
), p. 16-24
article:
Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych
(
Wrona K.
), p. 25-31
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.