Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2017
Volume
---
Issue
3 (368) Tom II
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
3 (368) Tom II
article:
Ocena innowacyjności organizacyjnej z perspektywy kadry zarządzającej oraz pracowników kreatywnych
(
Klimas P.
), p. 5-15
article:
Myślenie macierzowe w analizie opcji strategicznych
(
Rybicki J.
), p. 16-27
article:
Luz organizacyjny a marnotrawstwo w ujęciu dynamicznym: przykład portu morskiego
(
Rymaniak J.
), p. 28-37
article:
Tworzenie, wykorzystanie i wpływ zdolności dynamicznych na wyniki przedsiębiorstwa
(
Sajdak M.
), p. 38-46
article:
Zachowania innowacyjne małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach niepewności
(
Skowronek-Mielczarek A.
,
Bojewska B.
), p. 47-59
article:
Źródła i trwałość przewagi konkurencyjnej
(
Sołoducho-Pelc L.
), p. 60-71
article:
Turbulentność otoczenia a źródła pozyskiwania technologii
(
Staniec I.
), p. 72-80
article:
O teorii zarządzania strategicznego
(
Stańczyk-Hugiet E.
), p. 81-89
article:
Przewaga konkurencyjna, renta ekonomiczna a wyniki przedsiębiorstwa
(
Światowiec-Szczepańska J.
), p. 90-102
article:
Rola intuicji w procesie podejmowania decyzji
(
Tokarski S.
,
Tokarski K.
), p. 103-115
article:
Metodyczne problemy zarządzania ryzykiem w organizacjach publicznych
(
Tworek P.
), p. 116-124
article:
Aspekty teoretyczne ścieżki zależności w wyborach strategicznych
(
Urbanowska-Sojkin E.
), p. 125-135
article:
Poziom dojrzałości projektowej a narzędzia IT wspomagające zarządzanie projektami
(
Weidemann D.
), p. 136-145
article:
Kierunki badawcze w kontekście zastosowania narzędzi w zarządzaniu (strategicznym) przedsiębiorstwem
(
Weinert A.
), p. 146-156
article:
Długowieczność organizacji – w poszukiwaniu czynników trwałości rozwoju
(
Witek-Crabb A.
), p. 157-167
article:
Model wdrażania strategii – wnioski z badań empirycznych liderów biznesu
(
Wołczek P.
,
Ignacy J.
), p. 168-180
article:
Wybory strategiczne w relacyjnej orientacji przedsiębiorstwa
(
Zakrzewska-Bielawska A.
), p. 181-192
article:
Procesy rekrutacji i selekcji pracowników w innowacyjnych przedsiębiorstwach w Polsce
(
Ziomek J.
,
Tylżanowski R.
), p. 193-201
article:
CSR w praktyce polskich przedsiębiorstw: korzyści i bariery
(
Bachnik K.
), p. 202-213
article:
Intencje behawioralne konsumentów-seniorów w procesie akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych w świetle badań własnych
(
Badowska S.
), p. 214-226
article:
Zaufanie i wiarygodność w komunikacji rynkowej jako podstawa budowania kapitału przedsiębiorstwa
(
Badzińska E.
,
Gołąb-Andrzejak E.
), p. 227-239
article:
Potencjał prosumpcyjny nabywców a relacje z oferentem
(
Izabela Baruk A.
), p. 240-254
article:
Students on mobile phone market – price/cost aspects of their behavior1
(
Bondos I.
), p. 255-264
article:
Postrzeganie marek własnych sieci hurtowej Makro Cash&Carry przez odbiorców profesjonalnych z sektora usług gastronomicznych
(
Czeczotko M.
,
Kulykovets O.
,
Kudlińska-Chylak A.
,
Górska-Warsewicz H.
), p. 265-274
article:
Understanding consumers` sentiments as a key to creating superior customer value
(
Fandrejewska A.
), p. 275-286
article:
Uwarunkowania akceptacji innowacyjnych produktów żywnościowych na rynku soków i napojów owocowych
(
Grębowiec M.
), p. 287-300
article:
Analiza bibliometryczna koncepcji inteligentnego miasta w światowym piśmiennictwie naukowym
(
Hajduk S.
), p. 301-312
article:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej polskich portów lotniczych
(
Iwińska-Knop K.
,
Szymczak A.
), p. 313-323
article:
Shift in the role of power system of Ukraine in the European electricity market
(
Karyy O.
,
Bokhonko I.
), p. 324-338
article:
Dostępność transportowa łódzkich centrów handlowych
(
Kowalski M.
,
Wiśniewski S.
), p. 339-357
article:
Preferencje wyboru kanałów marketingowych przez seniorów
(
Lipowski M.
,
Angowski M.
), p. 358-369
article:
Projakościowe zarządzanie organizacją a jakość życia człowieka
(
Łukasiński W.
), p. 370-382
article:
Kluczowe determinanty wyboru i zakupu mięsa oraz produktów przetwórstwa mięsnego w opinii konsumentów polskich i austriackich
(
Pawlonka T.
), p. 383-395
article:
Współdzielenie wirtualnych i realnych zasobów jako podstawa typologii konsumentów
(
Sowa I.
,
Burgiel A.
), p. 396-408
article:
Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej – studium porównawcze (cz. I)
(
Szromnik A.
), p. 409-422
article:
Związki między cechami domen internetowych polskich marek a ich międzynarodową aktywnością w Internecie
(
Witek-Hajduk M.
,
Zaborek P.
,
Sznajder A.
,
Mazur J.
,
Targański B.
), p. 423-438
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.