Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
5
Journal
Dziennikarstwo i Media
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Year
2014
Identifiers
Volume contents
5
article:
Dziennikarze w Polsce. Zmiany systemowe, wizerunkowe i profesjonalne
(
Borkowski I.
), p. 17 - 31
article:
Rewolucja czy ewolucja? Nadawcy publiczni w dobie cyfryzacji. Przykład BBC
(
Konarska K.
), p. 33 - 42
article:
Pryncypia i kompromisy etyczne w zakresie komunikowania nadchodzącego pokolenia dziennikarzy, PR-owców, urzędników - refleksje badawcze
(
Chmielewski Z.
), p. 44 - 57
article:
Dziennikarstwo medialne i jego rola w kształtowaniu dziennikarskich kultur
(
Urbaniak P.
), p. 59 - 67
article:
Kryzys ukraiński w rosyjskich mediach. Dziennikarstwo w warunkach wojny informacyjnej
(
Sitarz W.
), p. 69 - 81
article:
Nowe formy gatunków dziennikarskich w sieci. Przykład projektów „The New York Times”
(
Bałuk K.
), p. 83 - 95
article:
Media regionalne w województwie śląskim
(
Gregorczyk P.
), p. 97 - 131
article:
Współpraca, do której nie doszło. O zamiarze wydawania „Wiadomości” przez Jerzego Giedroycia
(
Mazur W.
), p. 133 - 139
article:
Look into the sky. Komunikaty sacrum w przestrzeni polskiego miasta średniej wielkości
(
Pułka L.
), p. 143 - 160
article:
Szpital jako instytucja totalna — dyskursywne i instytucjonalne uwarunkowania komunikacji
(
Stasiuk-Krajewska K.
), p. 161 - 179
article:
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie — rodzaje sieci i kierunki porozumiewania się
(
Kilijańska B.
), p. 181 - 190
article:
Etyka w służbie politycznej. Deklarowanie walki z tzw. mową nienawiści jako przejaw państwowego paternalizmu
(
Jabłoński W.
), p. 191 - 204
article:
Korpus wypowiedzi polskich polityków(KWPP)
(
Graszewicz M.
), p. 205 - 214
article:
Ciało prywatne, ciało publiczne — alkohol i papierosy w kampaniach społecznych
(
Kowal E.
), p. 217 - 235
article:
Dyferencje rynkowe w reklamie
(
Wszołek M.
), p. 237 - 247
article:
Ile kobiety w kobiecie — analiza wizerunku medialnego Hillary Rodham Clinton
(
Obara P.
), p. 249 - 260
article:
Od parodii małżeństwa po homorodzinę — o kształtowaniu wizerunku rodzin gejów i lesbijek w polskiej prasie codziennej na przykładzie „Gazety Wyborczej”
(
Nowak T. Ł.
), p. 261 - 273
article:
Gender issue on selected Catholic sites as a reflection of the division into two Churches in Poland
(
Tkaczyk A.
), p. 275 - 288
article:
Pomiędzy sztuką a dziennikarstwem — muzyczne biografie w Polsce
(
Przechera M.
), p. 289 - 298
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.