Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2013
Volume
20
Issue
7
Identifiers
Cover
Volume contents
7
article:
Czego na temat przedmiotu i zakresu nauki o marketingu można się dowiedzieć z definicji marketingu?
(
Kamiński J.
), p. 2-8
article:
Reinterpretacja dychotomii marketingu B2B i B2C w świetle współczesnych teorii marketingowych
(
Wieczerzycki M.
), p. 9-16
article:
Wykorzystanie instytucjonalnych źródeł informacji w działalności polskich eksporterów
(
Bartosik-Purgat M.
,
Mruk H.
,
Schroeder J.
), p. 17-21
article:
Odtworzenie cyklu życia marki na przykładzie marki napojów Hellena
(
Koszela K.
,
Sojkin B.
), p. 22-30
article:
Oczekiwania promocyjne sponsorów wobec wspieranych klubów sportowych
(
Zalech M.
,
Godlewski G.
,
Rafalska B.
), p. 31-37
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.