Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Edukacyjnych
Journal
Edukacja
Year
2014
Volume
---
Issue
2(127)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(127)
article:
Wczesnodziecięce style przywiązania do opiekuna a osiągnięcia szkolne i funkcjonowanie społeczne uczniów
(
Nowotnik A.
), p. 7–20
article:
Dziecięca agresja a umiejętność mentalizowania
(
Kossewska J.
), p. 21–36
article:
Specyficzne i specjalne potrzeby edukacyjne
(
Brzezińska A. I.
,
Jabłoński S.
,
Ziółkowska B.
), p. 37–52
article:
Fałszywe przekonania na temat działania mózgu i zjawisk psychicznych, czyli neuromity i psychomity w edukacji
(
Szczygieł M.
,
Cipora K.
), p. 53–66
article:
Konsekwencje błędnego określenia rodzaju zadania testowego
(
Skórska P.
,
Świst K.
,
Szaleniec H.
), p. 67–84
article:
Testy osiągnięć szkolnych TOS3: przykład narzędzia skonstruowanego z wykorzystaniem modelu Rascha
(
Jasińska A.
,
Modzelewski M.
), p. 85–107
article:
recenzja: Mit szkoły życia
(
Sawiński Z.
), p. 108–122
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.