Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
33
Journal
Studia Norwidiana
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Year
2015
Identifiers
Volume contents
33
article:
Cyprian Norwid wobec idei insurekcyjnej ‒ w świetle stanu badań
(
Halkiewicz-Sojak G.
), p. 3-16
article:
Jak Norwid widział rolę słowa w powstaniu?
(
Kozłowska A.
), p. 17-27
article:
Upadek, zwycięstwo? Powstanie Styczniowe w sądach Norwida
(
Toruń W.
), p. 29-49
article:
Norwid jako strateg w kontekście rozważań o walce i wojnie
(
Kasperski E.
), p. 51-76
article:
Norwidowska reinterpretacja mitu prometejskiego
(
Kołbukowski M.
), p. 77-108
article:
O przemianach tradycji antycznej i ich odniesieniu do historyzmu na przykładzie recepcji Plutarcha (z Norwidem w tle)
(
Junkiert M.
), p. 109-130
article:
„Aby głównie utrzymać całość pojęć” – o tłumaczeniach Byrona przez Norwida
(
Brajerska-Mazur A.
), p. 131-145
article:
Na aukcji i w galerii – o kilku nieznanych realizacjach plastycznych Norwida
(
Chlebowska E.
), p. 147-160
article:
Norwid idzie do opery
(
Lijewska E.
), p. 161-169
article:
Fortepian na bruku. Relacje z epoki
(
Cedro A.
), p. 171-189
article:
„Bystro czytać w dziejach”, czyli o pewnym wystąpieniu Norwida w rocznicę Powstania Styczniowego
(
Dambek-Giallelis Z.
), p. 191-217
article:
„To jest najgłupsza, najhaniebniejsza historia pod słońcem!”
(
Chlebowski P.
), p. 219-268
article:
Humanizm teocentryczny czy chrześcijański personalizm?
(
Wołoszyn B.
), p. 269-275
article:
Recepcja Norwida w latach 1939-1956
(
Wojtasińska D.
), p. 275-285
article:
„Późny wnuk”, słowiarz, sukcesor
(
Samsel K.
), p. 285-293
article:
Norwid z epoki baroku?
(
Trybuś K.
), p. 294-302
article:
O Norwidowych poszukiwaniach formy poematu
(
Kudyba W.
), p. 303-311
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.