Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej
Journal
Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik
Year
2017
Volume
---
Issue
23
Identifiers
Cover
Volume contents
23
article:
Dyferencjacja zadań badawczych awialingwistyki na tle bieżących potrzeb lotnictwa
(
Borowska A. P.
), p. 1-14
article:
O języku niemieckim w Polsce. Stereotypy i wyobrażenia na przestrzeni wieków.
(
Dąbrowska-Burkhardt J.
), p. 15-25
article:
Kognitywne badania nad semantyką tekstu z perspektywy angloamerykańskiej i z perspektywy germanistycznej
(
Filar M.
), p. 27-38
article:
Analiza zagadnień związanych z próbami odczytania dysku z Fajstos w kontekście występowania na jego powierzchni zagadkowych wzorów geometrycznych
(
Gajer M.
), p. 39-46
article:
Lexical Minimum (Re)Defined
(
Łukasik M.
), p. 47-63
article:
Sprachführer für besondere Zwecke (am Beispiel des Deutschen und des Polnischen)
(
Nadobnik R.
), p. 65-78
article:
Problemy i wyzwania polityki terminologicznej na przykładzie baz danych terminologicznych
(
Sztuk A.
), p. 79-90
article:
Zróżnicowanie wyników testu na rozumienie zjawisk gramatycznych jako wskaźnik zindywidualizowanych procesów nabywania języka drugiego w grupie dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych
(
Bielicka M.
), p. 91-105
article:
Polityka językowa przedsiębiorstwa a planowanie kursu języka specjalistycznego na przykładzie branży informatycznej
(
Kic-Drgas J.
), p. 107-117
article:
Strategie współtworzenia tekstów w procesie glottodydaktycznym
(
Kotuła K.
), p. 119-133
article:
Rozważania o zmiennym charakterze motywacji na lekcji języka angielskiego jako obcego wśród uczniów szkoły ponadgimnazjalnej
(
Kruk M.
,
Zawodniak J.
), p. 135-149
article:
Ocena wiedzy i kompetencji przedmiotowych jako element dydaktyki języka obcego dla celów biznesowych w programie studiów wyższych
(
Łącka-Badura J.
), p. 151-165
article:
Funkcja facylitacyjna angielskiej polityki oświatowej w zakresie kształcenia mniejszości etnicznych (przypadek inspektoratu oświaty w Milton Keynes)
(
Łączek M.
), p. 167-179
article:
Kształcenie nauczycieli języków obcych jako interdyscyplinarny przedmiot poznania naukowego. Refleksja metaglottodydaktyczna na temat relacji między glottodydaktyką a pedagogiką
(
Orchowska I.
), p. 181-195
article:
O tworzeniu i technikach przekładu tzw. „easter eggów“ na wybranych przykładach z trylogii gier komputerowych „Wiedźmin“ i jej tłumaczenia na język niemiecki
(
Lesner E. D.
), p. 197-211
article:
Typy translatorów automatycznych w tłumaczeniu metafor
, p. 213-227
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.