Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2016
Volume
---
Issue
3 (362)
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
3 (362)
article:
Działania komunikacyjne marek luksusowych w mediach społecznościowych a zachowania konsumentów
(
Ankiel M.
,
Stachowiak M.
), p. 5-15
article:
Przegląd koncepcji współtworzenia wartości
(
Awdziej M.
,
Krzyżanowska M.
,
Tkaczyk J.
), p. 16-26
article:
Automatyzacja komunikacji marketingowej w Internecie
(
Bajdak A.
), p. 27-36
article:
Aktywność prosumpcyjna polskich nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych
(
Baruk A. I.
,
Iwanicka A.
), p. 37-49
article:
The Role of Outdoor Markets in the Food Supply Chain of Regional Food in Poland
(
Borowska A.
), p. 50-62
article:
Motywy poszukiwania informacji rynkowych przez młodych konsumentów (w wieku 16-25 lat) w nieformalnych źródłach w Internecie
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), p. 63-75
article:
Zachowania seniorów z Polski Północnej na rynku usług finansowych w świetle wyników badań
(
Czerwiński B.
), p. 76-87
article:
Marketing w firmach usługowych (wybrane zagadnienia)
(
Dąbrowska A.
), p. 88-98
article:
Analiza źródeł informacji o produktach w segmencie polskich seniorów na podstawie wyników badań
(
Dołhasz M.
), p. 99-113
article:
Ewolucja form handlu detalicznego na początku XXI wieku
(
Drzazga M.
), p. 114-125
article:
Doświadczenia relacyjne w szkolnictwie wyższym i ich wpływ na wizerunek uczelni oraz lojalność studentów
(
Dziewanowska K.
), p. 126-137
article:
Uwarunkowania decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku
(
Hadrian P.
), p. 138-152
article:
Wpływ wysokości darowizny i stopnia dopasowania sprawy na intencje zakupowe w cause-related marketing
(
Kozłowski W.
), p. 153-162
article:
Wdrażanie uniwersalnego modelu zarządzania wartością dla klienta w wybranych instytucjach kulturalnych (na przykładzie teatrów i kin studyjnych)
(
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), p. 163-174
article:
The System of Feed-in Tariffs in Ukraine: the Experience and Current Situation
(
Taras K.
), p. 175-186
article:
Wpływ mobilnych technologii informacyjnych na procesy zakupu
(
Krzepicka A.
), p. 187-194
article:
Sklepy dyskontowe w strukturze handlu detalicznego w Polsce. Perspektywa klienta
(
Kucharska B.
), p. 195-205
article:
Postawy konsumentów wobec zakupów on-line − próba typologii
(
Kucia M.
), p. 206-215
article:
Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y
(
Kuczamer-Kłopotowska S.
), p. 216-227
article:
The Strategy of Entry of Franchise Networks from the EU into the Ukraine’s Market
(
Ohinok S.
), p. 228-238
article:
Media społecznościowe w komunikacji marketingowej organizacji non profit
(
Pacut M.
), p. 239-249
article:
Konsumpcja dóbr i usług transportowych w różnych typach polskich gospodarstw domowych
(
Piekut M.
), p. 250-265
article:
Komunikacja marketingowa w procesie umiędzynarodowienia uczelni
(
Pluta-Olearnik M.
), p. 266-275
article:
Ocena zasobu informacji marketingowych będących w posiadaniu małych przedsiębiorstw w przekroju rodzaju działalności –wyniki badania
(
Rawski M.
), p. 276-290
article:
Sposoby działania i czynniki sukcesu rynkowego aptek internetowych
(
Soboń M.
), p. 291-304
article:
Czynniki sprzyjające postawom prosumenckim młodych konsumentów
(
Sowa I.
), p. 305-316
article:
Wykorzystanie storytelling w kreowaniu wizerunku marki w social media
(
Stopczyńska K.
), p. 317-328
article:
Czynniki rozwoju rynków elektronicznych B2B
(
Strzębicki D.
), p. 329-340
article:
Czynniki determinujące postawy konsumentów wobec marki
(
Taranko T.
), p. 341-352
article:
Wybrane innowacyjne narzędzia marketingu w handlu detalicznym żywnością
(
Tul-Krzyszczuk A.
,
Jeznach M.
,
Bobola A.
,
Przybyła A.
), p. 353-362
article:
Częstotliwość przeprowadzania zmian cen w przedsiębiorstwach i ich konsekwencje marketingowe
(
Waniowski P.
), p. 363-373
article:
Bariery integracji marketingowej i rachunkowej funkcji w przedsiębiorstwie w obszarze innowacji
(
Widelska U.
,
Dyhdalewicz A.
), p. 374-387
article:
Dekonsumpcja jako przejaw odpowiedzialnej postawy i styl życia konsumenta w świetle analizy jakościowej
(
Wilczak A.
), p. 388-402
article:
Niekonwencjonalne wykorzystanie gier jako innowacyjne narzędzie komunikacji z klientami
(
Woźniakowski M.
), p. 403-412
article:
Serwis YouTube w komunikacji marketingowej organizacji – korzyści i ograniczenia
(
Wyrwisz J.
,
Żydek B.
), p. 413-425
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.