Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2016
Volume
11
Issue
3(41)
Identifiers
Cover
Volume contents
3(41)
article:
Wstęp
(
Marek E.
), p. 7-8
article:
Introduction
(
Marek E.
,
Szymańska M.
), p. 9-10
article:
Terapia przez twórczość plastyczną w procesie wspomagania i wspierania rozwoju dzieci z problemami internalizacyjnymi, czyli o tym, jak można pomóc dziecku być „tym samym”, ale nie „takim samym”?
(
Krauze-Sikorska H.
), p. 13-30
article:
Warsztat plastyczny i jego walory arteterapeutyczne w pracy z dzieckiem
(
Szuścik U.
), p. 31-40
article:
Różnorodność rysunków dziecięcych
(
Braun-Gałkowska M.
), p. 41-65
article:
Sztuka i ekspresja plastyczna na drodze poznania dziecka – próba konstrukcji narzędzia
(
Krasoń K.
), p. 67-82
article:
Kształcenie wrażliwości emocjonalnej i społecznej przyszłych nauczycieli metodami edukacji kulturalnej i arteterapii
(
Szulc W.
), p. 83-98
article:
Pożytki ze słuchania i czytania ze zrozumieniem. Przyczynek do rozważań o roli biblioterapii we wspomaganiu rozwoju mowy i myślenia w średnim i późnym dzieciństwie
(
Molicka M.
), p. 99-117
article:
Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową – standardowe i „niestandardowe” postępowanie terapeutyczne. Studium przypadku
(
Skibska J.
), p. 119-132
article:
Refleksja na temat terapeutycznych aspektów twórczości literackiej dzieci w młodszym wieku szkolnym
(
Konopnicka I.
,
Konopnicki A.
), p. 133-148
article:
Teatroterapia w procesie podmiotowego doświadczania aktywności komunikacyjnej w fazie późnego dzieciństwa
(
Stefańska A.
), p. 149-166
article:
Teatr i dziecko jako osoba
(
Tomaszewska E.
), p. 167-183
article:
Music and Movement Activities for Preschool Children as an Incentive to Foster Relationships and the Expression of Movement
(
Králová E.
,
Kołodziejski M.
), p. 185-205
article:
Ogólnodostępne formy tańca i programy taneczne dominujące w aktywności tanecznej dziecka w wieku wczesnoszkolnym
(
Sokołowska K.
), p. 207-224
article:
Głos w muzykoterapii
(
Burczyk I.
), p. 225-238
article:
Żłobek jako miejsce fundamentalnej edukacji muzycznej małego dziecka
(
Sadowska K.
), p. 239-254
article:
Kształtowanie empatii i uczuć moralnych u dzieci w wieku przedszkolnym metodami dramy
(
Szafrańska K.
), p. 255-266
article:
Arteterapia i jej zastosowanie w obszarze edukacji
(
Korbut A.
), p. 267-280
article:
Konstruowanie spotkań z fikcyjnym terapeutą jako remedium na dziecięce lęki
(
Kłosińska T.
), p. 283-290
article:
Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: „Życie aktywne – życie kontemplacyjne/Vita activa – vita contemplativa. Aktywność i cisza w pedagogice Marii Montessori” Wrocław 13-15 maja 2016 r.
(
Miksza M.
), p. 293-295
article:
Wykorzystanie metody narracyjnej w praktyce
(
Raźniak A.
), p. 299-36
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.