Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
2
Journal
Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
Year
2016
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11320/5178
Volume contents
2
article:
O irytacji bez irytacji
(
Szorc K.
)
article:
Pedagogiczne irytacje. O potrzebie zaangażowania pedagogów w badania i przeciwdziałanie zjawiskom irytującym, Tadeusz Pilch w rozmowie z Tomaszem Sosnowskim
(
Pilch T.
,
Sosnowski T.
)
article:
Zaczarowany umysł w odczarowanej rzeczywistości. Rzecz o irytacji młodego pedagoga
(
Nawrocki R.
)
article:
Jak trafiłem na terapię. Z życia w obozie z kości słoniowej
(
Szwabowski O.
)
article:
Irytacja
(
Korzeniecka-Bondar A.
)
article:
Polska debata publiczna i odczarowanie akademii – o zmianach w społecznej percepcji uniwersytetu w ostatnich trzech dekadach (część I)
(
Stankiewicz Ł.
)
article:
Anthropos 2.0 – od pedagogiki rzeczy do urzeczowionego człowieka?
(
Lipowicz M.
)
article:
Profesor Elżbieta Tarkowska – socjolog w świecie pedagogów
(
Miko-Giedyk J.
)
article:
Co irytuje twórczych nauczycieli?
(
Walewska M.
)
article:
Kościół, polityka, warunki życia – źródła irytacji homoseksualnych kobiet
(
Dziarnowska M.
)
article:
Polska debata publiczna i odczarowanie akademii – o zmianach w społecznej percepcji uniwersytetu w ostatnich trzech dekadach (część II)
(
Stankiewicz Ł.
)
article:
Sprawozdanie z XXX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów Katowice – Wisła, 12–16 września 2016
(
Tomas I.
)
article:
Spotkanie z Profesorem, Harcmistrzem, Harcerzem, Człowiekiem. Bogusław Śliwerski, Harcerstwo źródłem pedagogicznej pasji, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2016
(
Marszałek K.
)
article:
Zapomniana rzeczywistość. Rzecz o (nie)świadomej inkluzji społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną w Państwowych Gospodarstwach Rolnych
(
Jabłoński M.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.