Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
41
Journal
Rocznik Pedagogiczny
Publisher
Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Year
2018
Identifiers
Volume contents
41
article:
Pasja i tożsamość naukowca
(
Melosik Z.
), p. 9-20
article:
Przegrana szansa polskiej edukacji publicznej. Fatalne dziedzictwo, iskry nadziei
(
Kwieciński Z.
), p. 21-29
article:
Makropolityczne uwarunkowania kultury szkolnej
(
Śliwerski B.
), p. 31-43
article:
Kultura szkoły w rozumieniu deskryptywnym i normatywnym. Wybrane egzemplifikacje
(
Nowosad I.
), p. 46-62
article:
Kultura emocjonalna. W poszukiwaniu nowych ujęć praktyki szkolnej
(
Góralska R.
), p. 63-79
article:
Terenowe rady oświatowe w procesie uspołeczniania edukacji szkolnej
(
Kosiorek M.
), p. 81-91
article:
Scholar in the spectacle of parametrization – between authenticity and game of appearances
(
Cybal-Michalska A.
), p. 93-103
article:
Wykorzystanie nowych mediów w kontekście poprawy jakości życia polskich seniorów
(
Zychowicz M.
), p. 105-113
article:
„Nauczyciel największą wartością naszego narodu” – retoryka, praktyka i skutki „reformy” kształcenia nauczycieli w Anglii i Walii
(
Potulicka E.
), p. 115-150
article:
Edukacja pod baobabem. O reformowaniu szkolnictwa w Republice Kenii
(
Czerepaniak-Walczak M.
), p. 151-160
article:
From dialogue to a training field. The next challenge of professional learning of novice school principals in Israel
(
Nets M.
), p. 161-170
article:
Attitudes of teachers in the Arab schools in Israel towards integration of students with special needs
(
Majadley E.
), p. 171-181
article:
Meaningful Learning: The Main Constitutive and Consecutive Components and their Presence in Science Teaching
(
Abu-Ghaneema E.
), p. 183-192
article:
Jak badać szkołę? – przykłady zastosowania badań jakościowych i mieszanych w analizie i interpretacji rzeczywistości szkolnej na tle dyskusji dotyczącej strategii badawczych
(
Karkowska M.
), p. 193-212
article:
Badanie codziennego czasu szkolnego nauczycieli – namysł nad własną praktyką badań fenomenograficznych
(
Korzeniecka-Bondar A.
), p. 213-225
article:
Wspólnotowość hybrydowa jako kategoria w oglądzie grup studenckich
(
Bochno E.
), p. 227-237
article:
Poza infantylizację w edukacji wyższej. Przygotowanie studentów do życia w (nie)bezpiecznym społeczeństwie
(
Babicka-Wirkus A.
), p. 239-253
article:
Po doświadczeniach pisania pracy magisterskiej w obliczu pracy nad rozprawą doktorską. Esej o moich zmaganiach z warsztatem badawczym
(
Szafrański M.
), p. 255-261
article:
Postrzeganie siebie jako człowieka i jako ucznia przez gimnazjalistów i gimnazjalistki u progu przejścia do szkoły średniej. Doniesienie z badań
(
Jaskulska S.
), p. 263-275
article:
Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli. Recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., Pedagogical Knowledge and the Changing Nature of the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris 2017, s. 278
(
Zbróg Z.
), p. 277-287
article:
Arkadiusz Urbanek, System penitencjarny wobec wyzwań wielokulturowości – studium diagnostyczne, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018, s. 278
(
Rogalska-Marasińska A.
), p. 289-295
article:
Monika Skura, Ja–inny. Relacje społeczne osób z niepełnosprawnością, Wydawnictwa UW, Warszawa 2016, s. 192
(
Mazurek A.
), p. 297-300
article:
Pożegnanie wybitnej pedagog – profesor Marii Dudzikowej
(
Śliwerski B.
), p. 301-306
article:
Pożegnanie profesor Marii Dudzikowej przez Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
(
Młodych Pedagogów F.
), p. 307-308
article:
Z żalem żegnamy
(
Śliwerski B.
), p. 309-315
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.