Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica
Year
2001
Volume
---
Issue
29
Identifiers
Cover
Volume contents
29
article:
Stereotypy ról kobiet w reklamie telewizyjnej i praktyce rynku pracy
(
Desperak I.
), p. 7-72
article:
Role społeczne w reklamie jako przykład psychosocjologicznych uwarunkowań działalności marketingowej
(
Inglik-Dziąg D.
), p. 73-143
article:
Etyczne problemy fotografa
(
Ferenc T.
), p. 147-163
article:
Widz teatralny - typologia odbiorców sztuki scenicznej i ich dyskursów
(
Zimnica-Kuzioła E.
), p. 165-188
article:
Role przywódcy i kierownika a wzory kierowania
(
Sułkowski Ł.
), p. 189-209
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.