Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Artium Quaestiones
Year
2021
Volume
---
Issue
32
Identifiers
Cover
Volume contents
32
article:
Między monografią a koneserstwem. Badania nad polskim dizajnem XX i początków XXI wieku
(
Korduba P.
), p. 5-36
article:
Design jako próba przywrócenia kanonu? Pojęcia, metody i dyskursy a niemieckie i śląskie wzornictwo pierwszej połowy XX wieku
(
Stanicka-Brzezicka K.
), p. 37-66
article:
Vom Paradigma der Guten Form. Deutsch-deutsche Geschmackserziehung und Kontinuitätskonstruktion(en)
(
Ochs A.
), p. 67-88
article:
From Textile to Plastic: Architecture, Exhibition Design, and Abstraction (1930–1955)
(
Ottenhausen C.
), p. 89-112
article:
Szkoła na wolnym powietrzu – projekty mebli E. Beaudoina i M. Lodsa dla szkoły w Suresnes (1932–1935) w świetle przemian w pedagogice i projektowaniu wnętrz szkolnych we Francji lat 20. i 30. XX wieku
(
Jędruch D.
), p. 113-130
article:
„Pięć milionów dzieci czeka na nowe zabawki…”. O organizacji przemysłu zabawkarskiego i wzornictwie zabawek w Polsce lat 50. i 60. XX wieku
(
Wiszniewska A.
), p. 131-160
article:
Bez Ludwika i panny służącej. Projekty nowoczesnych kuchni jako zwierciadło przemian roli kobiet w poodwilżowej Polsce
(
Szydłowska A.
), p. 161-185
article:
Socrealizm od środka. Design, sztuka wnętrza i modernizacja
(
Sumorok A.
), p. 187-227
article:
Etnodizajn a ludowość w polskim wzornictwie
(
Klekot E.
), p. 229-250
article:
Paradygmat produkcyjno-konsumpcyjno-mediacyjny
(
Lees-Maffei G.
), p. 251-293
article:
„Pozycja prawie idealna”. Związek Polskich Artystów Plastyków wobec przemian politycznych, kryzysu gospodarczego i napięć środowiskowych w latach 1980–1981
(
Banasiak J.
), p. 295-328
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.