Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Logopedyczne
Journal
Logopedia
Year
2021
Volume
50
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Zdolność dyskryminacji słuchowej u dzieci z Alkoholowym Zespołem Płodowym
(
Kruczyńska-Werner A.
), p. 11-26
article:
Fluencja werbalna na podstawie wybranych kategorii nazw własnych – badania na grupie dzieci 5-letnich
(
Zając E.
), p. 27-52
article:
Fluencja słowna w wybranej kategorii nazw własnych w otępieniu lekkim w przebiegu choroby Parkinsona
(
Gliwa-Patyńska R.
), p. 53-68
article:
Chyba… Może… Mężczyzna pewnie czy coś – o zmianach w dyskursie pacjentów z otępieniem w chorobie Alzheimera
(
Domagała A.
), p. 69-91
article:
Neuropsychologiczne badania ukierunkowanych ruchów rąk
(
Nilidzińska M.
), p. 93-116
article:
Zaburzenia sprawności językowych i funkcji poznawczych u osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2
(
Ulman M.
), p. 117-134
article:
Wstępne rozpoznanie trudności w zakresie komunikacji językowej, głosu oraz czynności prymarnych u osób po przebytej infekcji COVID-19. Badania własne
(
Gacka E.
), p. 145-156
article:
Stosowanie inhalacji przez osoby po laryngektomii całkowitej
(
Hamerlińska A.
,
Kędzierska J.
), p. 157-167
article:
Zmysł węchu – istota, zaburzenia, diagnoza, terapia (Na przykładzie logopedy pracującego z dziećmi)
(
Marciniak-Firadza R.
), p. 169-183
article:
Niepełnosprawność intelektualna i zespół Downa w świetle różnych narracji. Aspekty logopedyczne i społeczne
(
Jęczeń U.
), p. 235-254
article:
Rec. Renata Kołodziejczyk, Aleksandra Borowicz, Ewa Domagała-Zyśk red., Osoba z uszkodzeniem słuchu a współczesne tendencje w edukacji, Wydawnictwo KUL, Lublin 2020, ss. 198 (seria: Nie Głos, ale Słowo..., t. 7, red. naczelny: Kazimiera Krakowiak)
(
Domagała A.
), p. 257-261
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.