Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
28
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2021
Identifiers
Volume contents
28
article:
Praktyka (glotto)dydaktyczna z perspektywy naukowej: poszukiwanie nowych inspiracji, rozwiązań i metod w procesie kształcenia
(
Pałuszyńska E.
,
Gaze M.
), p. 9-19
article:
Poziom B2 jako węzłowy etap w osiąganiu biegłości językowej
(
Seretny A.
,
Lipińska E.
), p. 21-46
article:
Sposób testowania znajomości aspektu w państwowych egzaminach certyfikatowych z języka polskiego jako obcego na poziomie B1 w świetle nowych badań nad dokonanością/niedokonanością czasownika
(
Terka B.
), p. 47-58
article:
The intercultural encounter as a communicative event subject to mediation
(
Zarzycka G.
), p. 59-74
article:
Rozwijanie kompetencji międzykulturowej za pomocą książek o Polsce napisanych przez cudzoziemców
(
Zych J.
), p. 75-92
article:
Photovoice jako metoda badania potrzeb językowych i szkoleniowych. Studium przypadku
(
Zioło-Pużuk K.
), p. 93-104
article:
Rodzaj gramatyczny w polszczyźnie i w językach wschodniosłowiańskich. Rozważania na marginesie biernika
(
Stefańczyk W. T.
), p. 105-116
article:
Nauczanie polskiej deklinacji i składni w grupach wschodniosłowiańskich
(
Izdebska-Długosz D.
), p. 117-132
article:
Interferencje leksykalne w wypowiedziach pisemnych Słowian ze Wschodu (na podstawie pisemnych prac certyfikatowych z roku 2019, poziom B1)
(
Przechodzka G.
,
Hudy W.
), p. 133-143
article:
Sposoby zdobywania i przetwarzania informacji w ujęciu neurobiologicznym i kulturowym. Przykład studentów chińskich uczących się języka polskiego
(
Prizel-Kania A.
), p. 145-157
article:
Games in foreign language classrooms: Taiwanese students’ perspective
(
Tsai N.
), p. 159-174
article:
Polszczyzna uczniów arabskiego pochodzenia – studium porównawcze
(
Gaze M.
), p. 175-187
article:
Organizacja jednostki lekcyjnej oraz realizacja celów i zadań dydaktycznych na lekcjach języka polskiego w szkole dla dzieci niesłyszących i słabosłyszących – o potrzebie podejścia glottodydaktycznego
(
Jachimowska K.
), p. 189-206
article:
Język medycyny (medyczny) – dyskusja nad definicją
(
Oczko P.
), p. 207-219
article:
O semantyczny wymiar słowotwórstwa w glottodydaktyce
(
Seretny A.
), p. 221-238
article:
Gramatyka z kulturą – o współczesnych ścieżkach nauczania gramatyki
(
Maliszewski B.
), p. 239-253
article:
Funkcjonalne typy substytutów w strukturze okazjonalnych innowacji frazeologicznych: interpretacja z uwzględnieniem aspektu glottodydaktycznego
(
Stefanyszyn J.
), p. 255-268
article:
Bramy przyszłości u Verne’a. Rozwijanie umiejętności opisu przedmiotu
(
Válková Maciejewska M.
), p. 269-284
article:
Akademickie gatunki wypowiedzi w glottodydaktyce (na przykładzie artykułu naukowego)
(
Dunin-Dudkowskva A.
), p. 285-295
article:
Sport texts in teaching polish as a foreign language
(
Grochala B.
), p. 297-307
article:
Tekst publicystyczny w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej na poziomie C2. Cechy medialnego dyskursu publicznego i politycznego
(
Pałuszyńska E.
), p. 309-322
article:
Proporcja liczby wyrazów faktycznych i przeciętnych tekstu w kontekście siedmiostopniowej skali trudności jasnopis.pl
(
Moździerz T.
), p. 323-340
article:
Z glottodydaktycznego warsztatu. Aplikacja wiedzy o prawach człowieka na zajęciach z języka polskiego jako obcego na poziomie A1
(
Jurewicz-Nowak M.
), p. 341-351
article:
Potrzeby, możliwości i konteksty wprowadzenia do nauczania języka polskiego jako obcego treści związanych z prawami człowieka
(
Pałucka-Czerniak I.
), p. 353-363
article:
Eduroom na lekcji języka polskiego jako obcego – wirtualny pokój zagadek
(
Kaźmierczak P.
), p. 365-377
article:
Narzędzia krytycznego myślenia na lekcji języka polskiego jako obcego w dobie edukacji zdalnej
(
Chawrilska I.
), p. 379-391
article:
Nauczanie języka polskiego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego a nowa (pandemiczna) rzeczywistość
(
Maćkowiak R.
,
Góralczyk-Mowczan P.
), p. 393-424
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.