Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Dolnośląski DSW. Wydawnictwo Naukowe DSW
Journal
Forum Oświatowe
Year
2020
Volume
32
Issue
2(64)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(64)
article:
The reception of Vygotsky in pedagogical literature for Norwegian teacher education
(
Faldet A.-C.
,
Skrefsrud T. A.
), p. 11-27
article:
Education Goes Awry
(
Tóth T.
), p. 29-51
article:
Edukacja zdalna i zachowania innowacyjne nauczycieli
(
Madalińska-Michalak J. M.
), p. 53-71
article:
To Comply or Not To Comply:
(
Gamian-Wilk M.
,
Madeja-Bien K.
,
Bjorkelo B.
), p. 75-85
article:
Learned helplessness during a high school English lesson
(
Kolber M.
), p. 87-97
article:
Program matury międzynarodowej w Polsce
(
Nowak P.
), p. 99-114
article:
„Granice magii”
(
Kalinowska E.
), p. 117-144
article:
Niewidzialna zmiana
(
Bober J. A.
), p. 145-164
article:
Kompetencja językowa a odruchy pierwotne u dziecka w wieku przedszkolnym
(
Motyka M.
), p. 165-179
article:
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne i jego działalność w latach 2017–2020
(
Madalińska-Michalak J.
), p. 183-204
article:
Recenzja książki Paula Blooma „Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem”
(
Klebaniuk J.
), p. 205-210
article:
Relaxation in Education – Research, Theory, and Implemented Solutions
(
Kulmatycki L.
), p. 217-220
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.