Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Adam Marszałek
Journal
Kultura i Edukacja
Year
2013
Volume
---
Issue
1(94)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(94)
article:
Od wiejskich festynów do organoleptycznej koncepcji kultury
(
Bukraba-Rylska I.
), p. 7-21
article:
Rola płci kulturowej w badaniach muzykologicznych – zarys pola badawczego muzykologii feministycznej
(
Kizińska K.
), p. 22-41
article:
Transformacja czy transmisja? Edukacja humanistyczna wobec problemów „przeniesienia” w relacji pedagogicznej
(
Kruszelnicki W.
), p. 42-61
article:
Re-edukacja w zakładach karnych a style oporu wobec izolacji penitencjarnej
(
Jaworska A.
), p. 62-81
article:
„Jestem sobie przedszkolaczek, nie grymaszę i nie płaczę” – pasowanie na przedszkolaka jako rytuał przejścia
(
Jeziński M.
), p. 82-100
article:
Wartościowanie zachowania agresywnego ucznia z grupy własnej i obcej przez nauczycieli
(
Szczurowska J.
), p. 101-119
article:
Dynamika zmian mentalności młodzieży w Kirgistanie we współczesnych realiach politycznych
(
Pankow W. W.
,
Chajbulina F. D.
), p. 120-126
article:
Pomiędzy lewicą a prawicą lub czy bać się prawdy i wychwalać postmodernizm?
(
Kilanowski M.
), p. 127-144
article:
Rewolucja seksualna jako droga do ponowoczesności – analiza twórczości Wilhelma Reicha w świetle współczesnej dekonstrukcji kultury patriarchalnej
(
Lipowicz M.
), p. 145-168
article:
Psychologiczne mechanizmy procesu przejścia z edukacji zawodowej do pracy
(
Hauziński A.
), p. 169-188
article:
Marta Maleszewska (rec.): Jean Burgess, Joshua Green, YouTube. Wideo online a kultura uczestnictwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011, ss. 206
(
Maleszewska M.
), p. 189-197
article:
Urszula Dernowska (rec.): Ronald A. Wolk, Wasting Minds, Alexandria 2011, ss. 199
(
Dernowska U.
), p. 197-201
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.