Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Adam Marszałek
Journal
Kultura i Edukacja
Year
2013
Volume
---
Issue
4(97)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(97)
article:
Edukacja jako lustro kultury
(
Nowak-Dziemianowicz M.
), p. 7-23
article:
Kreowanie kultury ekonomicznej Polaków elementem strategii rozwoju społeczno-gospodarczego
(
Krzyminiewska G.
), p. 24-40
article:
Rola doświadczeń wczesnodziecięcych w kształtowaniu zdrowia psychicznego
(
Dąbkowska M.
), p. 41-52
article:
Twórczość a szkolne funkcjonowanie dziecka w klasach początkowych
(
Kaszlińska K.
), p. 53-69
article:
W kierunku empowerment
(
Pluskota A.
), p. 70-92
article:
Indywidualność w społeczeństwie jako propozycja owego paradygmatu w socjologii? Refleksja nad koncepcją Jana Szczepańskiego
(
Leszniewski T.
), p. 93-110
article:
Nieformalne uwarunkowania rozwoju systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w polskim kształceniu zawodowym i ustawicznym
(
Dybaś M.
), p. 111-134
article:
Absolwenci w kleszczach kryzysów? Analiza sytuacji osób kończących studia na tle przemian rynku pracy
(
Chyła M.
), p. 135-148
article:
Codzienność a niektóre znaczenia Internetu. Analiza wizualna i konwersacyjna fragmentu komiksu nadesłanego na Ogólnopolski Konkurs Socjologiczny „Życie w Internecie”
(
Nowakowska-Kutra A.
), p. 149-170
article:
„Femina oeconomica”, czyli o apoteoretycznej obecności kobiet w ekonomii
(
Krzyżanowska N.
), p. 171-193
article:
Wojna dwóch światów…, czyli o zależnościach między zawodami żołnierza a rodziną. Przyczynek do badań
(
Baranowska A.
), p. 194-212
article:
Bezrobotni 50+ na rynku pracy – trudności zatrudnieniowe oraz wybrane działania wspomagające
(
Domańska L.
), p. 213-233
article:
Samotność osób starszych w kontekście zmian demograficznych
(
Wasilewska-Ostrowska K.
), p. 234-244
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.