Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Year
2011
Volume
---
Issue
2(38)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(38)
article:
Od redakcji
(
Gałkowski A.
), p. 5-6
article:
L’Oreal Polska dla Kobiet i Nauki
(
Gałkowski A.
), p. 7-9
article:
Małżonkowie Curie i nagrody Nobla
(
Blanc K.
), p. 10-14
article:
Cezaria Anna Baudouin de Courtenay- -Vasmer-Ehrenkreutz-Jędrzejewiczowa (1885-1967)
(
Zamojska D.
), p. 15-25
article:
Osiągnięcia Ewy Rzetelskiej-Feleszko (1932-2009) w zakresie światowej slawistyki
(
Krasowska H.
), p. 26-34
article:
Kobiety w naukach medycznych wczoraj i dziś
(
Jołkiewicz D.
), p. 35-47
article:
Kobiety w sferze B+R w Polsce na przykładzie nauk ścisłych i technicznych. Wybrane zagadnienia
(
Gałkowski A.
), p. 48-55
article:
Kariery akademickie kobiet w naukach technicznych. Przykład Mazowsza
(
Drogosz-Zabłocka E.
), p. 56-66
article:
Od Wiedzy do Mądrości: Czas na akademicką rewolucję
(
Maxwell N.
), p. 67-87
article:
Imperatyw rozwoju a kondycja myślenia strategicznego o polskim szkolnictwie wyższym (i nauce) w dobie transformacji systemowej
(
Dziedziczak-Foltyn A.
), p. 88-106
article:
Problemy zarządzania jakością kształcenia w szkole wyższej
(
Białoń L.
,
Aftyka W.
,
Stańkowski K.
), p. 107-122
article:
Wieloaspektowa ocena jakości usług edukacyjnych (na przykładzie AWF im. Jerzego Kukuczki w Katowicach)
(
Maciąg J.
), p. 123-138
article:
Uczelnie niepubliczne - dzieci gorszego Boga? Dlaczego fundusze europejskie nierówno wspierają polskie uczelnie?
(
Geryk M. J.
), p. 139-150
article:
Uzyskanie walidacji programowej od brytyjskiego uniwersytetu
(
Duszyński M.
), p. 151-167
article:
Alma Larea - włoskie doświadczenie w badaniu losu absolwentów
(
Nicewicz E.
), p. 168-178
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.