Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Year
2013
Volume
---
Issue
1(41)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(41)
article:
Kilka uwag o przemianach w sposobie uprawiania socjologii
(
Białecki I.
), p. 6-10
article:
Teologia polityczna i etyka
(
Jędrzejczak H. A.
), p. 12-28
article:
O behawioralnym podejściu do badania prawa, paradoksie, do którego prowadzi i sposobie jego przezwyciężenia
(
Małecka M.
), p. 19-42
article:
Trzy końce ideologii – najważniejsze dwudziestowieczne ujęcia problemu
(
Świrek K.
), p. 43-55
article:
Mosty zamiast murów – socjologia medycyny przykładem udanej (?) interdyscyplinarnej współpracy
(
Doroszewska A.
,
Sadowska A.
), p. 57-68
article:
Socjologia i historia – korzyści z łączenia perspektyw w socjologii retrospekcji
(
Gubała J.
), p. 69-85
article:
Badania społeczne w internecie. Wirtualna etnografia w teorii i praktyce
(
Jurek K.
), p. 86-99
article:
Socjologia wizualna kluczem do (samo)poznania
(
Żuchowska-Zimnal G.
), p. 100-116
article:
Gdy socjolog bada emocje, gdy socjolog bada miłość
(
Kalinowska K.
), p. 118-130
article:
Jak za pomocą metod jakościowych zbadać zmysłowy odbiór miasta?
(
Kietlińska B.
), p. 131-142
article:
Niekupowanie – stare zjawisko w nowej odsłonie
(
Majdecka E.
), p. 143-152
article:
Refleksje nad zagadnieniem piętna w relacjach badacza i badanych na podstawie wywiadów z kobietami świadczącymi usługi seksualne
(
Ślęzak I.
), p. 153-166
article:
Smoleńska roszada 2010. Walka o wartości czy gry rzeczywistością
(
Wróbel A.
), p. 167-183
article:
Komputerowe wspomaganie analizy danych jakościowych (CAQDAS) w projektowaniu i prowadzeniu badań
(
Niedbalski J.
), p. 185-202
article:
Synergia badań społecznych, analiz statystycznych i nowych technologii – nowe możliwości i zastosowania
(
Wais K.
), p. 203-216
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.