Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2019
Volume
---
Issue
6
Identifiers
Cover
Volume contents
6
article:
Prawo i psychologia w ochronie znaku towarowego na rynku konkurencyjnym
(
Falkowski A.
,
Słupicka Z.
), p. 3-14
article:
The role of self-convergence effect in purchasing process vs brand familiarity on example of energy drink category in Polish consumers conditions
(
Hryniewicz K.
,
Badzmirowski D.
,
Borchet J.
), p. 15-23
article:
Analiza związku wizerunku marki samochodu osobowego z lojalnością klientów z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych
(
Lotko A.
,
Luft R.
), p. 24-33
article:
Zarzadzanie budynkami zabytkowymi w Uniwersytecie Warszawskim
(
Pieszczurykow J.
), p. 34-40
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.