Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2024
Volume
---
Issue
10
Identifiers
Cover
Volume contents
10
article:
Exploring Polish students' perceptions of online education during the COVID-19 pandemic and its correlation with student loyalty
(
Sojkin B.
,
Bartkowiak P.
,
Michalak S.
), p. 3-14
article:
Neurodiversity management in Polish organisations – examples of good practices
(
Grabińska V.
,
Puidokaite-Savickiene R.
), p. 15-22
article:
Crafts as a marketing tool in the development of sentimental tourism in Opole Silesia
(
Łukaniszyn-Domaszewska K.
,
Mazur-Włodarczyk K.
,
Karaś E.
), p. 23-35
article:
Jakość komunikacji strategicznej i rozpoznawalność instytucji wsparcia innowacyjności wśród polskich przedsiębiorców
(
Lewandowski P.
,
Zieliński D.
,
Didyk P.
), p. 36-52
article:
Produkt w wymiarze marketingowym – przykład usługi stomatologicznej z uwzględnieniem problematyki postpandemicznej
(
Suchecki K.
), p. 53-64
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.