Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2019
Volume
---
Issue
52
Identifiers
Cover
Volume contents
52
article:
Książka jako „złoty standard” w naukach humanistycznych i społecznych
(
Melosik Z.
), p. 7-22
article:
Konflikty destruktywne – trudno rozwiązywalne w perspektywie „wychowania do wartości”
(
Cywińska M.
), p. 23-34
article:
Florian Znaniecki jako pedagogiczny marzyciel
(
Kwieciński Z.
), p. 35-48
article:
Balans na linie – kilka uwag o polskich reformach oświaty
(
Szymański M. J.
), p. 49-60
article:
Wysokie obcasy i konstrukcje tożsamości kobiet. Dynamika asymetrii płciowej, seksualności i emancypacji
(
Gromkowska-Melosik A.
), p. 61-86
article:
Dobrostan dzieci wychowywanych przez kohabitujących rodziców. Co wynika z badań dotyczących znaczenia struktury rodziny dla rozwoju dzieci?
(
Jankowiak B.
), p. 87-96
article:
Neuro-Edu-Techno (NET) Approach in Studies on Educational Therapy for Developmental Delays: A Case of Focal Cortical Dysplasia
(
Przybyła T.
,
Klichowski M.
), p. 97-106
article:
O znaczeniu więzi społecznych w procesie resocjalizacji
(
Muskała M.
), p. 107-125
article:
Family-School-Partnership About Virtue Development
(
Bernasiewicz M.
,
Gierczyk M.
), p. 127-138
article:
Eugenika – aspekty historyczne, biologiczne i edukacyjne
(
Binnebesel J.
,
Baczała D.
,
Błajet P.
), p. 139-158
article:
Wychowanie do wartości w zmieniającym się świecie
(
Świtała I. M.
), p. 159-172
article:
Przywództwo i zaufanie w środowisku szkolnym. Uwagi na kanwie rozwoju szkoły
(
Łukasik J. M.
,
Nowosad I.
), p. 173-189
article:
iPad jako narzędzie edukacyjnej zmiany? Porównawcze badanie wdrożenia projektu edukacyjnego w Libii i Polsce
(
Kopciewicz L.
,
Bougsiaa H.
), p. 192-211
article:
(Re)konstrukcja kryteriów przyjmowania do pracy w warunkach neoliberalnego społeczeństwa
(
Sobczak A.
), p. 213-226
article:
Wybór dyrektora szkoły – wymagania i procedura konkursowa w Polsce i Ukrainie. W kierunku dobrych praktyk
(
Szafran J.
,
Hrybiuk O.
), p. 227-243
article:
System pieczy zastępczej w Wielkiej Brytanii a polskie rodziny zastępcze
(
Walancik-Ryba K.
), p. 245-256
article:
Miejsca pamięci w edukacji obywatelskiej
(
Majchrzak K.
), p. 251-262
article:
The Characteristics of Court Probation Service for Adults in Poland
(
Silecka-Marek E.
), p. 257-271
article:
Zmierzch interakcji instruktywnej. W stronę autonomii w dialogu rodzice – nauczyciele
(
Gulczyńska A.
), p. 273-290
article:
Searching of Key Problems of the Contemporary Upbringing and Education in the Czech Republic
(
Vališová A.
), p. 291-302
article:
Dzieci – ideologia – indoktrynacja. Czasopismo „Płomyczek” w okresie II Rzeczypospolitej, PRL i III RP
(
Mrozek J.
), p. 303-315
article:
Różnice dydaktyczne i edukacja. Rekonstrukcja przestrzeni narracyjnej w ujęciu Doroty Klus-Stańskiej (na przykładzie książki Paradygmaty dydaktyki. Myśleć teorią o praktyce)
(
Połonnikow A.
), p. 317-328
article:
Beneath the Tip of the Iceberg: The Teacher’s Changing Role in Light of the Israeli ‘Meaningful Learning’ Reform
(
Fahoum I.
), p. 329-338
article:
Łukasz Wirkus, Paweł Kozłowski (reD.), Przemoc w rodzinie – ujęcie interdyscyplinarne, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2017, ss. 308
(
Adamczyk D.
), p. 339-343
article:
Anna M. Mróz, Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018, ss. 234
(
Sobczak A.
), p. 343-345
article:
Daria heJwosz-groMkowska, Edukacja obywatelska we współczesnej Anglii. Studium socjopedagogiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Poznań 2019, ss. 392
(
Abramowicz D.
), p. 345-350
article:
Przyszczypkowski K., Edukacja dla demokracji. Strategie zmian a kompetencje obywatelskie, Wydawnictwo Edytor, Poznań – Toruń 1999. Samuels R., Auto-Modernity after Postmodernism: Autonomy and Automation in Culture, technology, and Education, [w:] Digital
(
Barańska M.
,
Brenk M.
,
Mańkowska A.
,
Nowak-Kluczyński K.
), p. 351-354
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.