Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2020
Volume
---
Issue
57
Identifiers
Cover
Volume contents
57
article:
Stress Coping Strategies for 8- and 9-year-old Children
(
Cywińska M.
), p. 7-15
article:
„Sex Education”, czyli serial jako źródło wiedzy o świecie młodzieży
(
Jakubowski W.
), p. 17-32
article:
Rodzeństwo osób z niepełnosprawnością w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią wirusa COVID-19
(
Buchnat M.
,
Wojciechowska A.
), p. 33-46
article:
Postawy nauczycielek i nauczycieli wobec kształcenia na odległość w czasie pandemii COVID-19
(
Jaskulska S.
,
Jankowiak B.
), p. 47-65
article:
Formy komunikacji wykorzystywane w porozumiewaniu się osób głuchoniewidomych
(
Jakoniuk-Diallo A.
), p. 67-75
article:
Ja przez teatr, czyli o teatrze terapeutycznym dorosłych aktorów z niepełnosprawnością intelektualną i o pewności siebie w działaniu
(
Stefańska A.
), p. 77-88
article:
Social Exhibitionism on the Internet as a New Risky Behaviour Demonstrated by Polish Youth
(
Borzucka-Sitkiewicz K.
,
Leksy K.
), p. 89-101
article:
Mindfulness w pracy z dziećmi i młodzieżą
(
Klon W.
,
Waszyńska K.
), p. 103-117
article:
Dyrektor szkoły w roli pracodawcy – przegląd wybranych zagadnień funkcjonowania szkoły jako zakładu pracy
(
Jadach K.
), p. 119-144
article:
Młodzież i jej obecność w przestrzeni cyfrowej w kontekście budowania tożsamości
(
Pawlaczyk J.
,
Dylak S.
), p. 145-160
article:
Aksjologia normatywna przykazań judaizmu Tarjag micwot – niektóre aspekty (do) nauczania i wychowania
(
Wojnowski K.
), p. 161-176
article:
Osoba nauczyciela w edukacyjnej i edukowanej przestrzeni przywództwa. (Czy dla nauczycieli „edukacyjne lustro pandemiczne” może stać się „oświatowym fantazmatem”?)
(
Ptak M. M.
,
Śmiałek M. J.
), p. 177-189
article:
„Język jest domostwem bycia” (M. Heidegger). System rodziny jako przestrzeń dialogicznej relacji
(
Teusz G.
), p. 191-199
article:
Młodzież w obszarze mediów lokalnych w Polsce i na Łotwie
(
Roguska A.
), p. 201-208
article:
Krytyka współczesnego uniwersytetu według Ayn Rand i Allana Blooma
(
Drelich S.
), p. 209-225
article:
Lew Tołstoj – prekursor pedagogiki Nowego Wychowania w Rosji
(
Aleksiejuk A.
), p. 227-240
article:
Krytyka i rozumienie w doradztwie filozoficznym
(
Ples-Bęben M.
), p. 241-255
article:
Wpływ motywacji do nauki na ściąganie w szkole
(
Góźdź J.
), p. 257-266
article:
Czy orientacje życiowe studentów mediują relację między sumiennością jako cechą osobowości a osiągnięciami akademickimi?
(
Rękosiewicz M.
), p. 267-282
article:
O potrzebie wiedzy humanistycznej. Ku wychowaniu człowieka zintegrowanego. Próba wskazania tropów
(
Joachimowska M.
), p. 283-299
article:
Online Collaborative Discourse as a Form of Support for Students with Learning Difficulties in Mathematics
(
Hatoum M. A.
), p. 301-319
article:
Merja Paksuniemi, Pigga Keskitalo (Eds) Introduction to the Finnish Educational System, BRILL Press, Leiden 2019, pp. 126
(
Adamczewski J.
), p. 321-323
article:
Grażyna Musiał (red.) Dyskusje o kapitale wczoraj i dziś, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2019, ss. 344
(
Szczechowiak E.
), p. 323-326
article:
Sprawozdanie z VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Education for learning society: An interdisciplinary approach” [Edukacja dla społeczeństwa uczącego się: podejście interdyscyplinarne], konferencja online, 6 lipca 2020
(
Kasprzak M.
), p. 327-329
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.