Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Edukacyjne
Year
2020
Volume
---
Issue
58
Identifiers
Cover
Volume contents
58
article:
Społeczno-kulturowe imaginaria epidemii i ich reprezentacje – wybrane matryce teoretyczne eksploracji
(
Bielska E.
), p. 7-26
article:
Kształcenie na odległość a rozwój kompetencji cyfrowych uczniów i ich rodziców w świetle wyników badań – w kierunku nowej szkoły
(
Gop A.
,
Jaskulska S.
), p. 27-46
article:
Praca i innowacyjność w warunkach zarządzania algorytmicznego i dominacji technologii cyfrowych. Wybrane konteksty kulturowe, społeczne i ekonomiczne
(
Drozdowicz J.
), p. 47-67
article:
Metody i narzędzia kształcenia zdalnego w polskich uczelniach w czasie pandemii COVID-19 – Część 1, Dyskusja 2020
(
Topol P.
), p. 69-83
article:
James Bond a dylematy tożsamościowe Brytyjczyków – kultura popularna a kształtowanie tożsamości narodowej
(
Hejwosz-Gromkowska D.
), p. 85-105
article:
Poczucie własnej skuteczności jako czynnik różnicujący samodzielne uczenie się studentów
(
Violetta Rodek V. R.
), p. 107-122
article:
Wyłaniający się rynek pracy – realia i wyzwania rzeczywistości postpandemicznej
(
Wawrzonek A.
), p. 123-145
article:
Teoria efektów stratyfikacyjnych Raymonda Boudona i jej współczesne implementacje w badaniach edukacyjnych.
(
Długosz P.
), p. 147-168
article:
Pedagogiczne (kon)teksty płci w filozofii Simone de Beauvoir
(
Zaworska-Nikoniuk D.
), p. 169-189
article:
Historia dyscypliny pedagogiki na Uniwersytecie Poznańskim oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w stulecie istnienia – próba rekonstrukcji
(
Nowak-Kluczyński K.
), p. 191-212
article:
Rozwiązywa(nie) zadań tekstowych – stare wyzwania i nowe potrzeby edukacji wczesnoszkolnej
(
Nawolska B.
,
Żądło-Treder J.
), p. 213-232
article:
Dyskursy podstaw przedsiębiorczości
(
Pląsek R.
), p. 233-245
article:
Media społecznościowe w rękach młodych ludzi
(
Konieczna E.
), p. 247-262
article:
Określanie zawartości cukru w owocach – doświadczenia chemiczne w przedszkolu
(
Nazaruk S.
,
Klim-Klimaszewska A.
), p. 263-277
article:
Pedagogical Beliefs of Arab Mathematics and Religion Teachers in Northern Israel
(
Chen Goldberg C. G.
,
Ishan G.
), p. 279-290
article:
Knowledge and Perceived Quality of Nutrition Care amongst Nurses
(
Alagem Mizrahi A.
,
Waszyńska K.
), p. 291-313
article:
Internet w placówce opiekuńczo-wychowawczej
(
Ewelina Milart E. M.
), p. 315-328
article:
Rozśpiewane przedszkole. O potrzebie zajęć umuzykalniających w codziennym wychowaniu przedszkolnym
(
Adamczewski J.
), p. 329-340
article:
Sally Neaum, Child Development for Early Years Students and Practitioners, 4th edition, SAGE Publications, London 2019, pp. 240
(
Adamczewski J.
), p. 341-343
article:
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej „Kobiety w IT – (nie)możliwy sukces” 20 marca 2020
(
Cytlak I.
,
Szafran J.
), p. 345-347
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.