Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2024
Volume
---
Issue
62/2
Identifiers
Cover
Volume contents
62/2
article:
Tłumaczenie jako jedna z technik językowych działań mediacyjnych. Wyniki badania wstępnego
(
Kucharczyk R.
), p. 365-378
article:
Mixed-type literature review of research on L2 learning in and through the linguistic landscape
(
Wiśniewska D.
), p. 379-395
article:
Potencjał dynamicznej platformy webtoons.com/fr w nauczaniu/uczeniu się języka francuskiego w opinii studentów filologii romańskiej
(
Chmiel-Bożek H.
), p. 396-408
article:
Elementy językowego obrazu świata w nauczaniu języka francuskiego w kontekście filologicznym
(
Dryjańska A.
), p. 409-426
article:
Uczniowie z doświadczeniem migracji na lekcjach języka niemieckiego w polskiej szkole podstawowej – perspektywa nauczycieli
(
Janicka M.
), p. 427-443
article:
Specjalne potrzeby edukacyjne – samoocena wiedzy, umiejętności i postaw w przekonaniach przyszłych nauczycieli języków obcych przed i po szkole letniej
(
Stasiak P.
,
Kałdonek-Crnjaković A.
,
Molska M.
), p. 444-460
article:
Experienced Learners from Generation Z and the Traditional Vision of the Good Language Teacher: On The Issue of Teacher Authenticity
(
Nosidlak K.
), p. 461-481
article:
Mapping the landscape of serious digital language learning games: Towards a Serious-Digital Game-based Language Learning (S-DGBLL) teacher competence framework
(
Pitura J.
,
Turula A.
,
Nowak S.
,
Jakubik J.
,
Asotska-Wierzba Y.
), p. 482-501
article:
Teaching L2 pragmatics: The effects of different types of task implementation vs a PPP framework
(
Róg T.
), p. 502-520
article:
Korzyści i granice wykorzystania sztucznej inteligencji na lekcjach języka niemieckiego na przykładzie ChatGPT
(
Ziaja R.
), p. 521-540
article:
O wykorzystaniu wiadomości sms w nauczaniu komunikacji w języku obcym na przykładzie języka niemieckiego jako języka obcego
(
Bawej I.
), p. 541-562
article:
Developing Intercultural Communicative Competence (ICC) of English majors in courses dealing with the culture of English-speaking countries
(
Laskowska M.
), p. 563-578
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.