Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2024
Volume
---
Issue
63/1
Identifiers
Cover
Volume contents
63/1
article:
M-learning w nauce języków obcych – potencjał i ograniczenia
(
Jaworska M.
), p. 11-27
article:
Kompetencje akademickie studentów neofilologii. Postrzeganie problematyzacji w artykule naukowym
(
Karpińska-Szaj K.
,
Wojciechowska B.
), p. 28-43
article:
Monitorowanie procesu pisania w języku obcym. Analiza przerw z perspektywy Teorii Systemów Dynamicznych
(
Kowal I.
), p. 44-59
article:
The The perception of success in learning English as an L2 in the era of globalization – a multilingual student perspective
(
Lankiewicz H.
), p. 60-81
article:
Kompetencja leksykalna nastoletnich użytkowników języka polskiego jako odziedziczonego i ojczystego w ujęciu komparatywnym
(
Seretny A.
), p. 82-99
article:
On the effects of L2 aptitude, phonological short-term memory, and L2 motivation on L2 listening performance
(
Véliz-Campos M.
,
Cerda-Oñate K.
,
Biedroń A.
,
Rojas-Barahona C. A.
,
Veliz L.
), p. 100-119
article:
Personality as a correlate of pronunciation attainment: The case of formal setting with explicit pronunciation-focused instruction
(
Baran-Lucarz M.
), p. 120-136
article:
Rozwijanie wizji „Ja idealnego” u uczących się języka niemieckiego jako obcego na trzecim etapie edukacyjnym
(
Białek M.
), p. 137-155
article:
The correlations between the average semester growth rates of syntactic and lexical complexity in L2 writing development at secondary school
(
Rokoszewska K.
), p. 156-177
article:
Badanie potrzeb językowych studentów zza wschodniej granicy. Implikacje dydaktyczne dla praktycznej nauki języka na kierunku Studia polskie dla cudzoziemców
(
Wawrzeń M.
), p. 178-194
article:
O ewolucji wyobrażeń i praktyki w zakresie prowadzenia dzienniczka uczącego się. Refleksje nad wynikami badania własnego
(
Wiater A.
), p. 195-209
article:
Plurilingual literary writings as tools to develop students’ creativity
(
Kruszyńska K. A.
), p. 210-227
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.