Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Journal
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Year
2016
Volume
19
Issue
2(74)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(74)
article:
Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji (część II). Henry Giroux rewizje marksizmu dla filozofii edukacji
(
Kruszelnicki W.
), p. 7-30
article:
Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
(
Stańczyk P.
), p. 31-52
article:
Technologiczne transpozycje podmiotu i pracy
(
Nowicki T.
), p. 53-66
article:
Osoby z niepełnosprawnością a etyka troski Michela Foucaulta
(
Pezdek K.
), p. 67-75
article:
Ableism a zjawisko infrahumanizacji „obcych”
(
Bełza M.
), p. 77-87
article:
Droga do integracji społecznej jako zadanie dla edukacji
(
Farnicka M.
), p. 91-108
article:
Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli w Polsce i Anglii
(
Jędryszek A.
,
Jurczyk M.
), p. 109-121
article:
Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura – silos)
(
Baron-Polańczyk E.
), p. 125-138
article:
Cyborgizacja–emancypacja? Kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu
(
Kopciewicz L.
), p. 139-153
article:
Recenzja: Stanisław Dylak, Architektura wiedzy o szkole, Wydawnictwo DIFIN, Warszawa 2013, ss. 232
(
Banaszak M.
), p. 157-160
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.