Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Journal
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Year
2017
Volume
20
Issue
4(80)
Identifiers
Cover
Volume contents
4(80)
article:
W stronę nie-antropocentrycznej ontologii tego, co edukacyjne
(
Chutorański M.
), p. 7-21
article:
Pytanie o wolność w polskiej szkole. Rozważania przy myśli Martina Heideggera
(
Archacka M.
), p. 23-44
article:
Wybrane skutki wykluczenia społecznego
(
Madeja-Bień K.
,
Gamian-Wilk M.
), p. 45-58
article:
Akceptacja demokracji i poczucie przystosowania do aktualnego ustroju – analiza porównawcza przekonań studentów z 2003, 2008 i 2013 roku
(
Czerniawska M.
), p. 61-76
article:
Cyberbullying i agresja elektroniczna jako współczesne zagrożenia dla komunikacji w sieci
(
Dyrla-Mularczyk K.
,
Pluciński M.
), p. 77-84
article:
Badania partycypacyjne z udziałem młodzieży. Projekt INKLA – zapobieganie przemocy rówieśniczej oraz projekt Photovoice – Szkoła, klasa, grupa rówieśnicza – blaski i cienie
(
Wójcik M.
,
Mondry M.
), p. 85-102
article:
Badania jakościowe w naukach społecznych. O potrzebie metodologicznej wyobraźni
(
Malewski M.
), p. 105-120
article:
Opowiedz mi o swoich badaniach, a powiem Ci kim jesteś. O splataniu się życia osobistego z pracą naukową w kontekście auto/biograficznych praktyk badawczych
(
Pryszmont-Ciesielska M.
), p. 121-132
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.