Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Naukowe Collegium Bobolanum
Journal
Studia Bobolanum
Year
2020
Volume
31
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Osoba i relacja. Personalistyczny sens miłości i seksualności według Jana Pawła II
(
Skrzypczak R.
), p. 5-27
article:
Papież Franciszek wobec osób LGBT+
(
Filipowicz A.
), p. 29-51
article:
Relacje między modelami w soteriologii. Glossa do dyskusji o komplementarności
(
Kempa J.
), p. 53-68
article:
Teologiczny sens Pawłowej antytezy: „litera zabija, Duch zaś ożywia” w świetle perykopy 2 Kor 3,1-18
(
Mickiewicz F.
), p. 69-86
article:
Synodalność (soborowość) w Kościołach wschodnich
(
Blaza M.
), p. 87-111
article:
Sprawiedliwość rozeznawana – między prawem a słusznością. Perspektywa pastoralna, duchowa i pedagogiczna.
(
Dańkowski D.
), p. 113-144
article:
Problem ludzkiej godności w katolickiej nauce społecznej na przykładzie myśli Franciszka Janusza Mazurka
(
Ochman A.
), p. 145-162
article:
„Racjonalność” życia konsekrowanego według Benedykta XVI
(
Pagacz M.
), p. 163-182
article:
O wizerunkach św. Stanisława Kostki SJ w polskiej tradycji hagiograficzno-literackiej
(
Dorosz K.
), p. 183-211
article:
«Figli della luce e figli del giorno» (1Ts 5,5): il fondamento kerygmatico dell’essere Cristiani
(
Cesarale E.
), p. 213-232
article:
L’unità della ragione e dell’amore nella conoscenza di Dio. Verso una teologia contemplativa e sapienziale
(
Kopiec M. A.
), p. 233-249
article:
Aby bolo menej sirôt žijúcich otcov
(
Csontos L.
), p. 251-267
article:
Integrálna antropológia ako cieľ jezuitskej pedagogiky a formácie
(
Jeník L.
), p. 269-288
article:
Феноменологія нудьги: ‘досвід без властивостей’ Тарас Добко Український католицький
(
Добко Т.
), p. 289-305
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.