Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu
Journal
WSB University in Wroclaw Research Journal
Year
2015
Volume
15
Issue
5
Identifiers
Cover
Volume contents
5
article:
Analiza przestrzennego zróżnicowania oferty edukacyjnej w powiatach województwa dolnośląskiego na tle sytuacji demograficznej – wybrane elementy
(
Błaczkowska A.
), p. 587-596
article:
On conformance of legal merger duration with Burr type III and XII distributions
(
Buczek A.
,
Mercik J.
), p. 597-608
article:
Unia walutowa a ryzyko walutowe
(
Bukietyńska A.
,
Czekała M.
), p. 609-618
article:
Prognozy: trafność a horyzont
(
Cieślak M.
), p. 619-630
article:
Miejsce metody DEMATEL w rozwiązywaniu złożonych zadań decyzyjnych
(
Dytczak M.
,
Ginda G.
), p. 631-644
article:
Decision-making under uncertain conditions and fuzzy payoff matrix
(
Forlicz S.
,
Przybycin Z.
), p. 645-650
article:
Selected factors affecting decisions undertaken under risky circumstances
(
Rólczyński T.
,
Forlicz M. K.
), p. 651-660
article:
Testowanie współzależności w rozwoju gospodarczym
(
Janiga-Ćmiel A.
), p. 661-668
article:
Dynamika modelu Solowa i modelu Mankiwa-Romera-Weila z endogenicznymi stopami oszczędności
(
Kamieniecka M.
), p. 669-678
article:
Prognozowanie liczby wybranych szkód ubezpieczeniowych w Polsce
(
Krajewski J.
), p. 679-684
article:
Wykorzystanie kart kontrolnych do analizy sprawozdań finansowych
(
Niezgoda J.
), p. 699-706
article:
Dźwignia finansowa a struktura kapitału przedsiębiorstw górniczych w Polsce
(
Sojda A.
), p. 707-714
article:
Czynniki wpływające na ogólną ocenę zajęć przez studentów
(
Sokołowska K.
), p. 715-726
article:
Ocena projektów inwestycyjnych przy nieporównywalności kryteriów – zastosowanie metody ELECTRE IV
(
Wolny M.
), p. 727-732
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.