Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
System messages
Session was invalidated!
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2023
Volume
56
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Teachers under the Third Republic in the constant trap of political manipulation
(
Śliwerski B.
), p. 9-28
article:
Uczenie się zawodu nauczyciela w miejscu pracy
(
Kędzierska H.
), p. 29-40
article:
Nauczyciel wczesnej edukacji z krótkim stażem w zawodzie – praca w stanie wyjątkowym
(
Żytko M.
), p. 41-52
article:
Promoting sustainability training in future teachers through research workshops in the University Ecological Garden
(
Aragón L.
,
Casanova Correa J.
), p. 53-75
article:
Nie jestem „przedszkolanką” ani „panią z I–III”. Nauczyciele o postrzeganiu siebie i społecznym odbiorze ich pracy
(
Nowak-Łojewska A.
), p. 76-88
article:
Evidence-based practices in teaching
(
Rybska E.
,
Dudziak R.
,
Pollmeier P.
), p. 89-108
article:
Educational changes and barriers to change in the statements of teachers-innovators and non-innovators
(
Atroszko B.
), p. 109-121
article:
The specificity of teacher reflectivity in early education teachers – a study report
(
Szymczak J.
,
Mroczkowski A.
), p. 122-135
article:
Między oczekiwaniami a rzeczywistością – perspektywa zawodowa kandydatów do zawodu i początkujących nauczycieli wczesnej edukacji
(
Kosz-Szumska J.
), p. 136-148
article:
Deklarowane przekonania dotyczące uczenia się matematyki w czasach szkolnych przez kandydatki i kandydatów na nauczyciel(k)i edukacji wczesnoszkolnej
(
Mroczkowski A.
), p. 149-160
article:
Rola nauczyciela wczesnej edukacji w identyfikowaniu i reagowaniu na przejawy przemocy domowej – między prawnym obowiązkiem a odpowiedzialnością moralną
(
Frankowiak J.
), p. 161-174
article:
Edukacja przyrodnicza w klasach początkowych w koncepcjach studentów pedagogiki wczesnej edukacji. W ślepej uliczce faktografii
(
Komorowska-Zielony A.
), p. 191-206
article:
Rola nauczyciela w zintegrowanym nauczaniu przedmiotowo-językowym (CLIL) na I etapie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy dzieci
(
Smoleń I. M.
), p. 191-206
article:
Doświadczenia nauczycieli w zakresie wspierania motywacji do uczenia się w ujęciu teorii autodeterminacji
(
Makarewicz M.
), p. 207-223
article:
Niekompetentni kompetentni: o kompetencjach diagnostycznych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej/przedszkolnej
(
Przybylska M.
), p. 224-239
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.